Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Undermenuer med sprog angives i query URL-adresse ikke viser

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Undermenuer med sprog angives i query URL-adresse ikke viser

Problem: Undermenuer med sprog angives i query URL-adresse ikke vises.
    Åbnet en ny tråd, som stillede.
    Regards

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Jeg kontrollere din situation, men vær tålmodig, som vi gør ikke officialy støtte din vBulletin version jeg har brug for tid til at finde og løse dit problem

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Efter nogle reasearch ved jeg, hvad er problemet. I din version på vBET der nogle vBulletin fejl:
    BEMÆRK: Denne integration vil blive gjort dit arkiv sider, at være i stand til at oversætte, men bortset arkiv sub-forum sider - der er fejl i vBulletin, som ikke tillader at gøre det.
    Vi kan ikke løse dette problem. Forvente også, som jeg skrev i dine andre tråd, din forum, Underforum fungerer fint. Tage et kig:
    klik

Hvis du fik stadig spørgsmål dette problem skal du bede, hvis ikke jeg vil markere denne tråd lukket

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Efter nogle reasearch ved jeg, hvad er problemet. I din version på vBET der nogle vBulletin fejl:
    BEMÆRK: Denne integration vil blive gjort dit arkiv sider, at være i stand til at oversætte, men bortset arkiv sub-forum sider - der er fejl i vBulletin, som ikke tillader at gøre det.
    Vi kan ikke løse dette problem. Forvente også, som jeg skrev i dine andre tråd, din forum, Underforum fungerer fint. Tage et kig:
    klik

Hvis du fik stadig spørgsmål dette problem skal du bede, hvis ikke jeg vil markere denne tråd lukket

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •