Jeg login/logouat, gennemse nogle stillinger og jeg ikke se nogen pop-up. Kunne du venligst beskrive mig trin for trin hvad at gøre se pop-up-vinduet?
Jeg login/logouat, gennemse nogle stillinger og jeg ikke se nogen pop-up. Kunne du venligst beskrive mig trin for trin hvad at gøre se pop-up-vinduet?
Jeg gætte har du rydde cookies nu, men når det blev rapporteret til mig (og jeg har set det nogle gange selv) jeg logget ud har klikket på hyperlinket for at vende tilbage til siden jeg sidst vises, og boksen dukkede op og webstedet ville ikke indlæses korrekt indtil en af knapperne blev klikket på, jeg oplevede det i IE9 brugeren som rapporterede det bruger Firefox
OK afprøve det vil i disse browsere
Stadig ingen POP-up. Venligst give mig nøjagtige "Hvad kan jeg gøre" liste, når det viser dig. Nøjagtige url, nøjagtige oversættelse (hvis nødvendigt), hvornår (i hvilken tråd) logout, i hvilke forsøge at login - alt kan spørgsmål
De skridt, jeg gav dem er, hvordan det sker, jeg ikke kan genoprette det igen, jeg formåede at genoprette den én gang efter bogføring problemet her, men kan ikke igen, bruger didnt giver en URL-adresse end den, han blev omdirigeret til Справка по Microsoft Office - программирование Microsoft Office обсуждения-Excel VBA программирование - доступа og når det er sket for ham jeg tvivler meget, at jeg formået at plukke den nøjagtige tråd han gjorde for at få meddelelsen omdirigering.
EDIT: han har netop fortalte mig at han ikke var logget på, han blot angivet webadressen til webstedet i sin browser for at få ham der og pop op optrådte!
Jeg ved dette er problemet for dig men retten nu er svære at gætte, hvad kunne couse den. Kunne spørge ham venligst hvad hans brugeren sprog s?
Jeg gav dem alle disse oplysninger på starter på tråden, han havde ikke et forum bogføring sprog, som han ikke var underskrevet, hans browseren er indstillet til engelsk og han er indiske bor i nye Dehli ******
Ok tak. Jeg vil kontrollere det igen, men som sagt er det svært at gætte, hvad coused, vBET-Michal er ude i denne uge, men efter at han er tilbage vi vil tale om dette spørgsmål. Lad mig vide, hvis du får yderligere oplysninger om en fejl.
OK, men jeg havde det konstant en god for nogle uger siden, så det forsvandt, da jeg gjorde opgraderingen, men nu det forekommer, at det stadig kan blive oplevet, jeg bare kunne deaktivere russisk, som jeg ikke kan stole på spørgsmålet ikke var til stede, og når min alexa ranking gået fra 79,000 til over 300.000, så er det alvorlige, min ranking er begyndt at komme tilbage, men som sagt jeg kan ikke tage chancen, så jeg vil deaktivere den.
Mens vi ikke kan kontrollere denne pop fra inde der er én explenation, hvorfor det vises i russiske (hvis du vil deaktivere det fuldstændig, ligesom jeg sagde i tidligere post, gøre: admincp -> din -> misc -> Omdirigere til bruger sprog : Deaktiveret):
-Efter logout - brugeren ikke har nogen hans indstillinger - han er behandlet som gæst, popup læse cookies fra din browserindstillinger