Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 26 af 26

Tråd: Mennesker, der på mit websted er først stillede et spørgsmål i russiske?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Thats ikke forklaringen, min browser er aldrig blevet angivet til russiske men jeg så det når jeg logget ud, ligesom han gjorde, jeg kan bevidne hans browser har aldrig været russiske, men han er indiske, bor i nye Dehli og typer og taler engelsk så hvorfor i alverden ville vores cookies læses som russiske?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Jeg undskylder det læse brevhoveder, du muligvis selv aldrig sæt/brug russisk sprog, men din browser kan tynde du blev. Dette er alle kan jeg sige uden at kontrollere det - desværre kan jeg se ikke denne popup

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har deaktiveret russisk, ser pop-up, ikke vil hjælpe dig, når du har afvist det, den ikke træde tilbage, (i det mindste ikke i et stykke tid!), er det ikke muligt for min browser til at "tænke" Jeg har sat eller brug russisk sprog, det eneste sprog, der nogensinde er indstillet i min browser er standard engelsk UK, som jeg sagde, jeg ikke kan stå inde for den person, der rapporteres det, jeg har oplevet det før og im temmelig sikker på, at andre også er.

For at en sprog fejltagelse at finde sted i ville enten have fysisk ændre det, brug software til at ændre det (vBET) eller os en russisk proxy (eller proxy sat op til at fake bliver russiske) er kun en af som muligt for mig og thats vBET.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Jeg forstår ikke, hvor du vil. Du fik enkle svar - funktionsmåden er tvunget af dig - du angivet det i indstillinger.
    Og du kan nemt slå den fra Admin CP -> din -> Misc -> Omdirigere til bruger sprog.
    Gå der og angive Handicappede. din vil ikke bede eller omdirigering længere.

Det er stort, vBET fungerer, hvordan du har konfigureret den. Det ville være dårligt, hvis det ignorerer dine indstillinger. For software ligegyldigt hævder hvilken sprog bruger taler eller hvad gør han om sin browserindstillinger. For software eneste ting, at tingene er faktiske sidehoveder, som kommer med anmodningen. Og de kontrolleres med indstillinger for vi taler om. Intet mere. Det er, hvordan vBET fungerer her, og du kan let ændre det, hvis du ønsker. ved din konfiguration.

Jeg foreslår, at tjekke indstillingerne for din browser, hvornår det vil ske igen (det kan du stadig vil have bedt omadresseringer tændt). Og hvis du ikke vil finde, at der i sprog indstillinger for sprog du bliver bedt om at blive omdirigeret, så tjek også, hvad der kommer til serveren (tilføj nogle logfiler) - husk, at Internettet er et stort sted, og dine pakker kommer med masse af steder - det er muligt, at nogle af proxy-server, tilføjer egne sidehoveder til din anmodning. Anyway - der er ingen magi. Hvis du, hvor bedt om at omdirigere med din, og det var omdirigere til russisk sprog, så flugt anmodning havde i sprog overskrifter russiske sprog på toppen af alle sprog, der er kendt af din. Du kan tjekke dig selv, hvis du vil - bare gå til den fil /includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php og kontrollere funktion vbet_getRedirectionLanguage. Dette er også godt sted at tilføje dine logfiler, hvis du ting, vi har bug og vil bevise det til os.

Hvis du foretrækker at deaktivere fuld anvendelse i stedet for én parameter (som du selv angive) - gør, hvad du synes, mener hvad du gør... Det er dit forum. Vi er glade for at forklare, hvorfor dette er sket, og hvordan du kan ændre den. Hvis du har brug for mere hjælp venligst blot skrive

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Michael, tak for svaret, ja jeg har konfigureret vBET spørge- og vBET bør arbejde på denne måde uden problemer, men spørgsmålet var, at uregistrerede eller peopel som log ud blev bedt om Omdiriger spørgsmålet, vBET, så vidt jeg ved ikke bør fungerer på denne måde, også sprog er altid russisk, så her i to scenario:
    1. Registrerede bruger fra Indien besøger webstedet, se 's pop (på russisk) beder, hvis han ønsker at indstille sit sprog til russisk, han afslår og får vist webstedet som normale i engelsk, hvis han accepterer (men venligst huske som han ikke taler russisk han ikke kan læse pop op) han er transporteret til Microsoft Office Hjælp - Microsoft Office Diskussion - Excel VBA Programmering - Adgang Programmering

2. Jeg få fortalt om dette (og har oplevet det mig tidligere) og logge ud af det forum, Vælg linket at tage mig til det sted, jeg vist før og derefter jeg får pop i russiske, i det samme scenario som ovenfor finder sted

Hvis vi er logget hvorfor ville vi præsenteres med pop op? pop op er kun for logget i mennesker er ikke det?

Det vil ikke være min-server som dets i Det Forenede Kongerige og er dedikeret, jeg har total kontrol over det, som jeg sadi dog, jeg har deaktiveret russisk nu så forhåbentlig, vil stoppe spørgsmålet.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Hvis vi er logget hvorfor ville vi præsenteres med pop op? pop op er kun for logget i mennesker er ikke det?
    Ingen dette sker for mennesker, som starter nye session:
    Quote Oprindeligt indsendt af Parameter description
    Omdirigering sker kun i begyndelsen af ny session (klient skal have cookies aktiveret eller vil blive omdirigeret hver gang).
    Og det er anerkendt af cookies.

Leveres også som jeg skrev før kun hvad spørgsmål til din server er hvad sprog sidehoved med anmodningen. Og det vises, at din scenarier sidehoved med russisk sprog i booth kom med anmodningen. Kontrol din serverkonfiguration - måske du har angivet nogle standardsprog tilføjet når ingen sprog header er angivet. Alligevel tvivler jeg på, at vi har bug her. Denne funktionalitet var ikke ændret i meget lang tid, og det fungerer fint. Vi kan kontrollere det, hvis det vil ske igen i logs - sandsynligvis det vil vise, hvad jeg skrev - at russiske sprogkode var sende i passende header. Hvis jeg forkert vi vil rette fejlen, men vi skal først bekræfte, at der er nogen fejl.

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •