Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Med dette hack kan du vælge, hvis engelsk eller urdu. Vælg urdu og du vil faktisk være at skrive på urdu og derefter kan du sætte det tilbage til engelsk skifte vil så blive placeret fra højre til venstre.
Det er noget, jeg ville elske at se, er indarbejdet, men jeg tvivler på det vil ske.
Jeg ved ikke, hvad der er urdu, så jeg forstår ikke spørgsmålet. Også live demo på forum, som jeg ikke kunne forstå på alle
Kan du beskrive mig mere hvad den gør?
Også, hvis du skriver på engelsk, skal du indstille dit standard sprog til engelsk, eller indstille indstilling til ikke automatisk at tilføje sprog BBCodes når skrive nye indlæg. Standard sprog siger, hvad der er standardsprog for dine indlæg Du kan ændre det på verdensplan i User CP, eller for specifikke ny besked i editor.
Men Urdu er ikke understøttet af Google oversættelser, så kan vBET ikke håndtere det endnu, forårsage en sådan tekst vil ikke blive oversat til andre sprog ...
Min anmodning om funktion er, hvis det vil være muligt for os at skrive på forskellige sprog (real time) i stedet for at skrive på et sprog og så det hele bliver oversat senere.
Kig på koden for at hacke for at se, hvad jeg mener.
Men du kan skrive på forskellige sprog ... Beklager, men jeg får ikke din pointe.
Når du skriver noget, du skriver det i realtid. Og du kan skrive det på alle understøttede sprog, og endda på flere sprog i en meddelelse. Du behøver ikke at skrive på et sprog
Når du skriver i nogle sprog, du skriver i dette sprog. Ved hjælp af dette sprog tegn. Gå til testmeddelelser - de er skrevet på forskellige sprog - du kan se den oprindelige (før oversættelse) - bare klik på pilen til højre for flaget for originalsproget.
Eller bedre se her. Nedenstående meddelelse er på japansk - det betyder, at det er skrevet på japansk - klik på pilen, og du vil se den oprindelige tekst, som blev skrevet (jeg kender ikke Japansk - det er bare kopieret fra Wiki )
I testmeddelelser området kan du også se potter skrevet på andre sprog - dem alle var skrevet med deres nationale tegn. Så når brugeren i nogle lande vil underskrive op til dit forum. Han kan ikke kun se dit forum i hans sprog - han kan også skrive på hans sprog!