Når jeg er inde i en tråd og klik på et sprog min tråd indhold er ikke at blive oversat, men alt andet er?
Problem løst
Når jeg er inde i en tråd og klik på et sprog min tråd indhold er ikke at blive oversat, men alt andet er?
Problem løst
Senest redigeret af mario06; 27-12-11 på 11:28.
Ikke er løst, det oversætter engang tråd indhold og undertiden det kun oversætter tråd titel kun.
PS. Hvorfor tager det så lang tid for støtte?
Som du kan se billedet får alt oversat undtagen teksten skridtet
Senest redigeret af mario06; 28-12-11 på 05:15.
Hi
Salgslokaler læse dette threads om delvis tranlation og utranslaterede tekst:
http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10876 og http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10970
Det oversat aldrig fra begyndelsen, tror jeg, at de andre problemer (mine andre tråde) bør løses først før at nå til denne beslutning.
Microsoft api test:
Start oversættelse test for Microsoft oversættelser API
Afproevningsresultat: "Velkommen til"
Testfejl:
Forbindelsestid (ms): 114.572265625
Jeg får naturligvis et token fejl ligesom jeg sagde på min andre indlæg på min Microsoft Azure test:
Start testen for Microsft oversættelse API ved Azure
Fuld token:
{"fejl": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: obligatorisk felt/u0027client_id/u0027 mangler. / r/nTrace-ID: 17e65ab5-5618-4277-ab3c-d9d3ac7a6368/r/nTimestamp: 2011-12-28 15:33:26Z"}
Senest redigeret af mario06; 28-12-11 på 16:33.
OK lader start med token fejl
Indhold er stadig ikke at blive oversat!!
Regards
Senest redigeret af mario06; 09-01-12 på 07:59.
Hi
Højre nu, som vi ved, at din microsoft ved azure ikke arbejder becouse af din php version, forsøger at deaktivere Microsoft ved Azure -netop forladt begge sine indstillinger tom.
Her er derfor, jeg stillede til at gøre det:
vBET prøvede at bruge Microsoft ved Azure men mens det fungerede, vBET få ikke en Modtag data, så kunne ikke angive det som deaktiveret automatisk. Hvis microsoft ved azure ikke er indstillet som Deaktiver vBET vil forsøge at bruge den igen.
EDIT:
Venligst også tage et kig på denne post:
click2
Senest redigeret af r.dziadusz; 10-01-12 på 21:56.
Microsoft er deaktiveret, men indholdet er stadig ikke at blive oversat blot titlen skridtet
Du har adgang til min ftp, kan du venligst tjek det?
Med venlig hilsen
Senest redigeret af mario06; 12-01-12 på 16:51.
OK vil jeg gennemse det gennem:
Indstilling Microsft API(both of them-no just one by Azure) som disableb ikke gøre anny diference.Microsoft er deaktiveret
Ret nu jeg gør tom Microsoft Comercial oversættelse API nøgle ved Azure(BETA) og Microsoft Comercial oversættelse API hemmelighed ved Azure(BETA)
og det synes at arbejde, Kontroller det:
http://www.All-Unlock.com/showthread...99 & sprog = ja
Senest redigeret af r.dziadusz; 12-01-12 på 20:21.
Jeg forsøgte igen og indholdet oversættes ikke, dette er, hvad jeg gør - > jeg klikker på en bestemt tråd (XULernia) og jeg trykker engelsk resultatet er, at tråd titel i post 1 får oversat på engelsk, men dets indhold forbliver i dens oprindelige sprog (ikke oversætter), selvom jeg tryk på engelsk på siden indeks og derefter gå til nogen bestemt tråd indhold ikke vil blive oversat men blot titlen.
PS. Hvis jeg opdatere vbet ikke har jeg den usynlige ikoner problem igen i arkivet?
Tak!
Senest redigeret af mario06; 13-01-12 på 10:49.