Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 af 14

Tråd: Tråd indhold ikke oversat

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Jeg implementerede disse quickfixes du - withour opdaterer vBET.
    Hvis du opdaterer din vBET, skal du ændre koden igen, understøtter becouse gør ikke oficialy ældre version af vBulletin

Jeg kontrolleret og du nå dine grænser i både Microsoft og Apertium, ligesom det siges her
    Du har nået dine grænser, så tekst ikke er oversat, men når oversatte tekst gerne tråd titel vil vise.

Venligst Bemærk du bruger kun gratis oversættelse Apis kan du altid bruge betalt dem: Google API oversættelse v2 og betalt abonnement af Microsoft Trabnslation ved Azure (hvis du opdaterer din PHP)

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej, Kan du tilføje yderligere ændringer skridt til det, der allerede er sendt en af din her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html , programguiden ikke er blevet opdateret. Jeg betalt et supplerende gebyr for at gøre dette kompatibel, når en opdatering kommer ud I'll mod det mig uden generer nogen.

Bruge Google V2 har jeg opdatere mit PHP? Jeg troede, det var for Microsoft kun skridtet

PS. endnu en oversat bør ikke de oversatte ord forbliver i cachen?

Tak!
    Senest redigeret af mario06; 14-01-1206:46.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Det er opdateret:
    http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post3666

Bruge Google V2 har jeg opdatere mit PHP? Jeg troede, det var for Microsoft kun skridtet
    Lige nu jeg reimplementing funktion, som det ikke vil bruge json_translate så du kunne bruge det uden at opdatere din PHP

PS. endnu en oversat bør ikke de oversatte ord forbliver i cachen?
    vBET cachelagring hele sætninger. Men ja når oversatte tekst forbliver i cachen.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Her er quicx rettelse til dit problem:
    RETTELSE

Nu vil du kunne bruge Microsoft oversættelse ved Azure selv med ældre php version

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •