Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Før forny min licens vil jeg gerne nogle svar.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Før forny min licens vil jeg gerne nogle svar.

Understøtter de nye vBet opdateringer oprindeligt (ud for boksen) vBuletin 3.6.12 eller skal en af støtte hold medlemmer eller os Antag at mod noget at få det til at virke?
    Regards

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

vBET understøtter nyeste vBulletin udgivelser. Vores produkt er også compatibile med hver vBulletin udgivelsen, men der er mulighed for, at nogle yderligere integration vil være nødvendige, når du opgraderer vBulletin til nogle ældre versioner

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Kan jeg gøre det selv? Er der en guide?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Og hvordan fungerer den betalte api2, Microsoft osv? Er det alle selvforklarende?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Kan jeg gøre det selv? Er der en guide?
    Sandsynligvis behøver du noget overhovedet ikke - Men jeg kan ikke sikre du af som. Men hvis nogle fejl vises vi vil hjælpe dig og guide dig

Og hvordan fungerer den betalte api2, Microsoft osv? Er det alle selvforklarende?
    Har du kun flytte (Åbn nye) konto i Microst Azure Server - også du kan logge på med du gamle MSN id og registret nye aplication + abonnere for Microsoft oversættelse API

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •