Understøtter de nye vBet opdateringer oprindeligt (ud for boksen) vBuletin 3.6.12 eller skal en af støtte hold medlemmer eller os Antag at mod noget at få det til at virke?
Regards
Understøtter de nye vBet opdateringer oprindeligt (ud for boksen) vBuletin 3.6.12 eller skal en af støtte hold medlemmer eller os Antag at mod noget at få det til at virke?
Regards
vBET understøtter nyeste vBulletin udgivelser. Vores produkt er også compatibile med hver vBulletin udgivelsen, men der er mulighed for, at nogle yderligere integration vil være nødvendige, når du opgraderer vBulletin til nogle ældre versioner
Kan jeg gøre det selv? Er der en guide?
Og hvordan fungerer den betalte api2, Microsoft osv? Er det alle selvforklarende?
Sandsynligvis behøver du noget overhovedet ikke - Men jeg kan ikke sikre du af som. Men hvis nogle fejl vises vi vil hjælpe dig og guide digKan jeg gøre det selv? Er der en guide?
Har du kun flytte (Åbn nye) konto i Microst Azure Server - også du kan logge på med du gamle MSN id og registret nye aplication + abonnere for Microsoft oversættelse APIOg hvordan fungerer den betalte api2, Microsoft osv? Er det alle selvforklarende?