En af vores medarbejdere har lagt mærke til følgende fejl:
Håber theres en fix!Hver gang jeg går og fysisk fjerne et blog-indlæg, sproget automatisk skifter til svensk.
En af vores medarbejdere har lagt mærke til følgende fejl:
Håber theres en fix!Hver gang jeg går og fysisk fjerne et blog-indlæg, sproget automatisk skifter til svensk.
Vi kan undersøge det. Problemet er, at bloggen er ikke officielt understøttet af vBET, da de ikke er en del af indfødte vBulletin funktionalitet og kræver betalt tilføje. Vi kan undersøge det "på plads" - vi har brug for adgang til forum, som støtter blogs til at være i stand til at kontrollere og rette den.
Nå kan du give mig koden, så bloggen ikke bliver oversat til alle?
I dette øjeblik har vi ikke beskæftige sig med blogs på alle. At have nogen støtte på dette område, er du nødt til at give os miljø, hvor blogs er understøttet, fordi det ikke er indfødt vB funktionalitet og kræver betalt annonce.
Når det er gjort vil jeg PM dig de oplysninger til at logge ind osv.
At det fantastisk løsning til at lade os hjælpe dig![]()
Det dette spørgsmål er stadig aktiv en? Vi har lavet store ændringer i omdirigering, men kan ikke teste dette ene - vB 3.x understøtter ikke blogge mere, og vi kan ikke få licens. Sp lejemålet lad os vide ikke TI stadig eksisterer, eller det kan være lukket.
Intet svar - lukker spørgsmålet. Vil være genåbne hvis det er nødvendigt.