Hej jeg tænkte, at den nyeste version af din var meningen at lade den oprindelige tekst på plads, hvis en oversættelse kunne ikke være gjort? jeg er stadig får blanke oversættelser Introduktion
Hej jeg tænkte, at den nyeste version af din var meningen at lade den oprindelige tekst på plads, hvis en oversættelse kunne ikke være gjort? jeg er stadig får blanke oversættelser Introduktion
Hi
Nyeste vBET blev gjort på den måde ikke at vise tom oversættelse side.
I linket du har gav mig jeg se utranslaterede tekst - ikke er tomt, og hvis jeg oversætte det til Tyskland det synes at virke
VBET vil også vise oprindelige tekst kun, hvis oversættelsesudbyder vil returnere grænse fejl, men hvis du har andre fejl dvs. dårlig nøgle du vil se tom oversættelse sider.
Venligst sker dette køre test for udbydere og Vis mig resultaterne
Oversættelse er der, hvis jeg klikker på pilen for at vise oprindelige tekst men kun tomme i boksen, jeg har den nyeste vbet installeret.
EDIT: Det er oversat nu, men jeg har haft et par af disse, især hvis plakaten har valgt deres post sprog, som ikke engelsk men derefter bogføres i dansk boks forbliver tom men rullemenuen for oprindelige tekst viser teksten i englsh.
Jeg var under indtryk af at hvis grænserne blev ramt, stillingen vil vise den oprindelige tekst, så bør aldrig vises en tom boks bør jeg altid se den oprindelige sprog?
Ja, hvis grænserne er nået du bør aldrig se tom noget, kun utranslaterede tekst.
Du kunne venligst:
-Vis mig nøjagtige url hvor fejlen vises
-køre test se, hvis rquest til oversættelser API er ok
-Hvis alt synes at være ok, venligst Tjek din konfiguration
-også hvis det ikke hjælper, prøv at reupload alle vBET filer - ikke geninstallere produktet kun ændre alle filer - > Hvis der var tilføjelse ændringer i dine filer, du vil have til at gøre det igen
Hvis dette ikke være praktiske vil jeg kontrollere det sted
Når jeg se næste en får punkt i du til URL-adressen, jeg har ikke ændret enhver konfiguration end gæst cache (forkortet tid, som de var at få en visning, der ikke havde nogen css styling årsag når cache tiden er lang), ikke har ændret eventuelle andre filer end dem instrueret i installion ReadMe.
Jeg har 3 API nøgler, Google V1, Google V2 og Microsoft, men virkelig, hvis API ikke virker det bør handle som hvis der havde været nogen oversættelse og lade originalteksten i sted, så API ikke et problem.
Jeg har 3 API nøgler, Google V1, Google V2 og Microsoft, men virkelig, hvis API ikke virker det bør handle som hvis der havde været nogen oversættelse og lade originalteksten i sted, så API ikke et problem.
Nu må vi vente, indtil du Vis mig url - uden dette er det umuligt for mig at gætte, hvad der er sket
Senest redigeret af r.dziadusz; 02-12-11 på 12:17.
Jeg har installeret de nyeste breaking den hurtige og stadig får blanke http://www.thecodecage.com/forumz/in...post1054992513 API grænser er nået men tom titel... etc
Se venligst pics!
Hmmm 187 kb pics og ikke bogføre dem her, så de er på mit websted:
http://www.thecodecage.com/blanktitle.PNG
http://www.thecodecage.com/nocontent.PNG
Hvis du er sikker på, du har overført alle nødvendige filer, upgrated vBET produkt i admincp, og gjorde alle korrekt filer udgaver (der er ingen ekstra edition nødvendig, netop dem efter den meget starter ved vBET)
Hvis du vil være sikker på, hvordan det ser ud, jeg må chceck det på plads, så kunne du venligst PM din adgang detaljer: FTP- og admicp
Lige nu kan jeg forestille mig én grund til possibile:
En af oversættelse API, som du bruger er brudt - forkert nøgle, forkert noget andet - don; t kender den endnu, og så, når vBET automatisk skifte på denne ene - brudt API, modtager ikke transated tekst eller "grænser nået" oplysninger, så kan ikke skifte det til prøvedukkens translator = orlov utranslated tekst
Som sagt: Kør test og Vis mig resultaterne test
Jeg har pm havde du de faktiske prøver og adgang detaljer, jeg er ikke nyt for kører fora og definitivt har uploadet og overskrives alle filer og importeret med overskrive produktet, og som jeg anførte grænser blev nået men stadig tom tekst her Josemaria
Andre ændringer blev gjort tidligere i vbseo filer og .htaccess.