Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Oversætter også for permanente oversættelser, offline oversættelse generation, ikke om flyve?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2011

Question Oversætter også for permanente oversættelser, offline oversættelse generation, ikke om flyve?

Hej,

Jeg er meget interesseret i at købe denne oversætter, men har nogle flere spørgsmål.
    Kan de genereret oversættelser gemmes permanent (ikke kun cachelagret for en gang), når der ikke er nogen ændring (måske fundet ved md5-hash af tekst). Jeg vil oversætte oprindeligt nogle 100-1000 sider, gemme resultaterne permanent. Kun hvis nogen ændrer en bogføring, tilføjer en ny bogføring, nye tråde er oprettet, så kun en ny oversættelse skal gøres. Bedste vil være offline, så nat/mindst trafik timer oversættelser er gjort og blot leveret, når en bruger får adgang til siden på det pågældende sprog.

Jeg håber, det er forståeligt, hvad jeg ønsker med denne addon.
    Understøttes det? Eller hvis ikke, kan det implementeres?

Thanks.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

vBET cachelagrer oversættelse resultater. Du kan cachelagre det for evigt, så du ikke behøver at betale for samme oversættelse igen. Vi har automatiske cache renere, men det kan deaktiveres. Så vBET fungerer ligesom du skrev - kun når nye tekst vises til at oversætte vi spørge eksterne udbydere til oversættelse. Ellers er det taget fra cache. Stadig vBET pre-cache ikke - betyder det, at vBET vil gøre den første oversættelse, når første anmodning til oversat side kommer. Men for hver oversættelse kun første anmodning vil være langsommere (på grund af beder 3rd part oversættelse udbydere), næste anmodninger vil blive behandlet med cache, så det er acceptabelt.

Hvis du har andre spørgsmål bare bede

Thanks.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •