Hi
Jeg får en 500 fejl, når du bruger googles v2 api og microsoft api. Har du nogen tanker frem til årsagen?
tak
Hi
Jeg får en 500 fejl, når du bruger googles v2 api og microsoft api. Har du nogen tanker frem til årsagen?
tak
både googlev2 og microsoft test filer genererer 500 fejl.
Hej,
-Når jeg gå til din URL-adresse, og start oversætter kan ikke jeg se nogen fejl
-Kan du venligst forbi her dine testresultater?
Først sætte din test-fil i mappen forum rod end køre dem, hvis 500 fejl apears igen jeg vil kontrollere det sted, eller du kan blot sand mig php fejllogfiler
på din URL-adresse: talkfinance.net/ja/ jeg kan se nogle oversat tekst, det er coused ved delvis transaktion (Læs mere her)
Men hvis du bruger Google Api v2 du kan angive dine egne grænser, måske du sætte forkert Google Api v2 nøgle, efter kører test vi vil vide det sikkert
Kvoten er fint på Gv2 nu, masser af delvis oversættelser. Så snart jeg slår M$ fejlmeddelelsen 500. Test-filer kører fint.
Omkring 500 fejl under microsoft, har du set alle din valg som der stod i readme-filen? Har du uploader, upload-once mappe?
Kunne du give fuld fejllog, eller hvis du ikke kan venligst PM adgang detaljer, så jeg vil kunne kontrollere det sted
Ja jeg uploadet upload-når mappe, efterfulgt af opgradering instruktioner og anvendes de nye konfigurationsindstillinger.
Som jeg ser din microsoft test viser ikke nogen fejl, højre, nu jeg ved ikke, hvorfor det ikke virker kun i microsoft oversættelse, coudl du oprette venligst test-konto til din ftp og PM mig det?