Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Nu dissapears traductions (ikke fungerer)

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2010

Default Nu dissapears traductions (ikke fungerer)

Hej!

Jeg har brugt dette awesome program i et år, men nu Traductions dissapears, fungerer ikke.

Kan du hjælpe mig?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hej,
    Hvis du ikke installerede enhver yderligere plugis, og oversættelse "dissapears" med ingen grund, Kontroller, at hvis du blokeres af udbyderen oversættelse ved at køre denne test: KLIK PÅ
    Alse jeg kan se du bruger vBET 4.2.3, venligst huske den gratis Google oversættelse API wil lukkes ved 1st december og er seting nye strenge grænser, Overvej at opgradere vBET til den nyeste version, som understøtter også Google API v2 (betalt) og Microsoft oversættelse API (gratis) og en anden er i øjeblikket testet.
    Jeg kan reducere din oversættelse anmodninger: KLIK PÅ

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2010

OK Hayk!

Dette er resultaterne for google test:

Start oversættelse test for Google API v1
    Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Formodet Terms of Service Misbrug Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 582.390869141

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Ja betyder det, at du er blokeret af google, du kan e-mail dem til at fjerne blokeringen af dem, som det siges i test, jeg har gav du.
    Men Bemærk venligst, at ved 1st December google gratis oversættelse API v1 vil er blevet lukket, så ingen oversættelse af den vil blive foretaget

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •