Hej.

Om formatering som blev brudt på denne side - Beskriv venligst hvad er der galt, og vi vil kontrollere det.

Om mod_pagespeed - jeg kontrolleret de logfiler, du gav og enhver forkert sti til /en/ directory fandt ikke. Er du sikker på, at dette er årsag til problemet? Er du sikker på, at dette er årsagen? Kan du give en log, der tydeligt viser det? Jeg ser fra logfiler, som du viser, at spørgsmålet er for URL-adresser uden sprogkode. Jeg også kontrolleret HTML-kilden for siden i engelsk - URL-adresser til CSS er relative og findes basen bruges så sende anmodninger til serveren for CSS-filer er uden sprogkode.

Kontrol har du sæt passende rettigheder for mappe hvor cachen er skrevet. Kontrol, har du stadig ledig plads på disken hårdt.
Endelig Hvis du er sikker på, at spørgsmålet er med oversatte sider derefter kontrol din mod_pagespeed konfiguration. Venligst Kontroller konfigurationen kan oprette noget om internt omdirigerede webadresser (betyder det tager URL før .htaccess fandt sted eller efter). Prøv at finde ud af, hvilken server variabel bruges af mod_pagespeed til at bestemme ønskede URL-adresse. Dette vil måske tillade os at finde vores noget. Her er noget om mod og .htaccess: mod_pagespeed Installation og konfiguration
Dokumentationen til mod er ikke for lille, er der meget konfiguration endnu for domæner kortlægning. Her vil du finde mere om det: Ved hjælp af mod_pagespeed
Også Bed Google Hjælp - mener vi, det er bare problem med netværkskonfigurationen.

I dette øjeblik i logfilerne kan jeg ikke se hvordan din indflydelse mod. Hvis jeg går glip af noget, skal du pege mig det nøjagtigt. Selv om problemet er med oversatte Webadresser, mod, bør være kloge nok til at genkende basen danne HTML og for at respektere .htaccess omdirigeringer - så igen venligst også bede Google og dokumentationen. Hvis du vil finde noget vi vil kontrollere det igen - stadig oplys logfiler, som viser, at spørgsmålet er med sprogkoder inkluderet i URL-adresser.