Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Valg af flag for engelsk sprog

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2010

Default Valg af flag for engelsk sprog

Jeg køre et forum i engelsk. 90% af min forum brugere er fra USA. Jeg ville gerne have mulighed for at vælge USA flag som standard engelsk flag (i øjeblikket er det Det Forenede Kongerige "Union Jack" flag). Jeg er ked af at bede om dette, fordi jeg faktisk engelsk mig, men jeg må give min brugere, hvad de vil! I øjeblikket har jeg manuelt redigeret all_flags.gif GIF-billedet for at erstatte UK flag med flaget USA.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Manuel edition er fint. Som vi Antag behøver du ikke at ændre det længere. Også andre brugere når nødvendigt vil angive det én gang og forlade det. Så fra ydeevne synspunkt er det bedre at blot redigere billedet i stedet for at bruge yderligere indstillinger giver mulighed for at angive hvert flag. I sådanne tilfælde, vi ville kunne bruge CSS Sprite - nu får kun én anmodning alle flag. Uden CSS Sprite vil det være én anmodning pr. ét flag = 53 anmodninger. Også billeder ændringer meget sjældne i vBET så grundlæggende du allerede løsning.

Vi forstår dine behov, stadig holde Husk, at dette ville forringe ydeevnen og at der er nem løsning for denne (bare Rediger billedet) vi tror, at vi ikke vil gå til det.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •