Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 11

Tråd: Google API1 fungerer ikke mere Google API2

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default Google API1 fungerer ikke mere Google API2

Text automatically translated from: German to: Danish
    Translated text
    Hej,
    Jeg er virkelig meget pissed.
    Original text
    Senest redigeret af vBET; 19-10-1116:36. Årsag: BBCode korrektion

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Text automatically translated from: German to: Danish
    Translated text
    Super! Fungerer nu selv her dette oversætter korrekt!

Original:
    Hej,
    Jeg er virkelig meget pissed.

Jeg købte 2 x vBet mig for mange penge, så vidt det gik forholdsvis godt, nu mere oversættes med den API1 enhver stillinger og du kan betale API2 kun med kreditkort, jeg ejer men ingen kreditkort, ligesom de fleste mennesker i Europa.

Hvordan fanden skal jeg nu tilbage at køre Medbring?
    Original text

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Denne oversættelse STINKER.

Jeg købte 2 kopier af vbet indtil nu, det er mange penge for mig. Indtil nogle uger det var okay, men nu er der ingen oversættelse længere, selv med API1, jeg troede, okay jeg installere API2, men jeg kan kun bruge det med kreditkort, her i Europa ikke har kreditkort så jeg ikke kan bruge vbet længere, enhver hjælp?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Vi ved - det stinker at Google længere ikke er frie. Mener os - det er så meget vigtigt for os, hvis ikke større (da vi sælge vBET) at have frie oversættelser. Dette er stadig ikke op til os - det er op til oversættelse tredjepartsleverandører.
    I dette øjeblik kan du stadig bruge Google v1 og Microsoft API. Booth er stadig fri. Booth har grænser. Sidste udgave af vBET har selv udbydere i kø - så når du nå grænsen i én udbyder, vBET derefter skifter til en anden. Så kan du stadig bruge gratis oversættelse.
    Google v1 vil blive lukket December 1st 2011.
    Microsoft oversættelse API er frie kun indtil marts 2012.
    Vi vil tilføje snart mulighed for at anvende betalte Microsoft oversættelse API (vi ikke kontrollere endnu hvordan der foretages betalinger - velkommen til at kontrollere).

Behandler venligst dit problem til Google - kan vi gøre ikke noget betalinger metoder i Google v2. Hvis de vil få nok feedback vil de måske tilføje andre betalingsmuligheder.
    Personligt har jeg noget hvilke handlinger ligesom kreditkort, men jeg kan ikke gjort kredit på den. Jeg har ingen idé om, hvordan det er navngivet, men uden det er anerkendt samme som kreditkort. Jeg leve i Europa- og jeg kender mennesker med kreditkort, så kan jeg sige, at de er tilgængelige. Bed din bank, hvilke muligheder har du. Det er område, som er ude af vores kontrol. Vi kan ikke ændre Google betalingsmetoder. Vi kan ikke fortælle hvilke muligheder, du har i din bank.

Så på dette tidspunkt:
    -Du kan stadig ophold med gratis oversættelse. Dem har grænser.
    -Du kan vedtage at Google v2 betalinger metoder. Hvis du ikke bruger Google v1 anbefales det at deaktivere cachelageret renere - vil du ikke betalt igen og igen for samme oversættelse.

Har du brug for mere hjælp her?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg behøver et kreditkort, så jeg ikke købe et blot for én tjeneste. Google API1 fungerer ikke længere, siden uger nu! Jeg vil forsøge nu microsoft.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Okay, arbejdet Microsoft omkring 10 minutter, nu er der igen ingen oversættelse. Hvis dette ikke er bedre indtil i morgen vil jeg en restitution! (min første!)

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Bemærk, at Microsoft har timeløn og månedlige transaktionsbegrænsninger. Så hvis det holdt op med at arbejde fungerer det snart igen, hvis du ikke nå dine månedlige grænse endnu

Ifølge vBET licens, som er juridisk bindende aftale mellem os, er du ansvarlig for at have adgang til oversættelse udbydere - 3rd partier er ud af vores indflydelse. Så uanset hvorfor du har ikke adgang - du ikke ønsker at betale, du nå grænsen, din server blokeret for udgående anmodninger eller enhver anden årsag er ikke en grund til restitutionen. Fordi det er dem, som er ansvarlig for at sikre adgang til oversættelsesudbyder. Her er del af licensaftalen:
    din bruger EKSTERN oversættelse (oversættelse Api ' er). Siden version 4.4.0 og 3.5.0 din er i stand til at bruge mange oversættelse Api ' er (faktisk understøttet: Google og Microsoft® Oversættelse API). Må du brug understøttes oversættelse API'er som du kan konfigurere til at blive brugt af din. SIMPEL Podbielski Michał giver dig ingen restitutioner, i tilfælde af, hvis din forum er blokeret forbudt eller begrænset på nogen anden måde til nogen af brugte oversættelsestjenester, selv i tilfælde hvis nogle eller alle understøttes oversættelse tjenester vil blive lukket. Hvis du vil, kan du tjekke vores din 2.x gratis version, gør Google Oversættelse Service er tilgængelig til dit forum, før køb af din 3.x/4.x, men du stadig vil have nogen ret til refusion, hvis dit forum adgang til enhver Oversættelse vil være begrænset på nogen måde under brug af din 3.x/4.x. ENKEL Podbieski Michał er ikke ansvarlig på nogen måde af nogen af brugte oversættelsestjenester resultater eller det ydeevne og tilgængelighed.
    Og her er link til fuld Licens som er juridisk bindende aftale mellem os. Så hvis du vil bede om tilbagebetaling i tilfælde af når du personligt enige om, at det vil være deres ansvar, og det vil ikke være en sag for restitutionen, blev derefter ifølge denne hvad aftalt mellem os i licens vi ikke tilbagebetale.

Vi kan ikke blot være ansvarlig for 3rd parter og håber du forstå dette.
    Også - din én licens er allerede udløbet, 2nd er brugt 4 måneder - hvordan du kan bebrejde os at Google foretage ændringer?... Mener os - vi ville være mest glade hvis Google ville være stadig fri.

Dette emne kan også være nyttigt for dig at forstå, hvorfor API kan arbejde fra tid til anden: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10869 (grunden du nå dine grænse - du vil finde nogle flere detaljer).

Har du brug for mere hjælp her?

PS.
    Citerede del af licens vil blive ændret i et minut - vi lukker frie vBET versioner, fordi Google oversættelse API v1 vil blive lukket - så der er ingen mening i at nævne frie vBET 2.x version i licensen, hvis det ikke vil findes længere. Detaljerede ændringer i licens vil være beskrevet i meddelelser.
    Senest redigeret af vBET; 19-10-1119:33.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2011

Quote Oprindeligt indsendt af wowglider.de View Post
    Okay, arbejdet Microsoft omkring 10 minutter, nu er der igen ingen oversættelse. Hvis dette ikke er bedre indtil i morgen vil jeg en restitution! (min første!)
    Velkommen til min verden: P

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af techanalyst View Post
    Velkommen til min verden: P
    Velkommen til Microsoft oversættelse API verden: P

Deres grænser ikke op til vBET - deres grænser er kun op til Microsoft. Google oversættelse API v2 tillader dig at angive dine egne grænser.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2011

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Velkommen til Microsoft oversættelse API verden: P

Deres grænser ikke op til vBET - deres grænser er kun op til Microsoft. Google oversættelse API v2 tillader dig at angive dine egne grænser.
    Med rimelighed rigtigt, som du ikke styre tredjeparterne, men jeg ville fjerne den "frie oversættelser" fra produktbeskrivelse eller i mindst ord det som "Begrænset gratis oversættelse".

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •