Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 13

Tråd: Problemer med VBET

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Problemer med VBET

Har kørt oversætteren for nogle gang, jeg for nylig fornyet min licens. Kører vb3.8.3.

Eftermiddag, begyndte mit websted at dø hvert par minutter. Spørgsmålet blev mit php processer, php-fpm, blev dør og ikke kommer tilbage. Efter kontrollere logfilen php-fpm fandt jeg, at det afslutning hver proces med en fejl. Jeg har deaktiveret VBET og systemet startede kører meget godt og forblev på denne måde. Næste var jeg, jeg bør rydde alle cache, som jeg gjorde, genaktiveret vbet og samme resultat. Systemet startede blot dør. På dette tidspunkt var jeg jeg samt kan opgradere, så jeg hentede den nyeste version i aften og udført opgraderingen.

Jeg kontrolleret konfiguration og måtte rechoose jeg har oversætte sprog. Ud af de 6 sprog jeg normalt oversætte, optrådte kun ét flag selvom alle 6 blev valgt i konfig. Mit php-fpm processer er også begyndt at dø igen.

Intet ændret på min ende kan forårsage dette i dag, det besluttet netop at standse arbejdet.

Nogen tanker eller forslag? Som det er nu, kan jeg aktivere det uden aflivning mit websted.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Quote Oprindeligt indsendt af Smaug View Post
    Efter kontrollere logfilen php-fpm fandt jeg, at det afslutning hver proces med en fejl.
    Hvilke fejl nøjagtigt apeared?

Ud af de 6 sprog jeg normalt oversætte, optrådte kun ét flag selvom alle 6 blev udvalgt i config
    Dette er et andet spørgsmål venligst åbne nye threa, quick jeg kan give et tip:
    Kontrollere, hvis flagene, der er angivet admincp -> din -> flag angives også i admincp -> din -> Oversættelse Valgmuligheder : Aktivér oversættelser Hvis ikke, dens ikke blive vist i din fourm

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af r.dziadusz View Post
    Hi

Hvilke fejl nøjagtigt apeared?

Dette er et andet spørgsmål venligst åbne nye threa, quick jeg kan give et tip:
    Kontrollere, hvis flagene, der er angivet admincp -> din -> flag angives også i admincp -> din -> Oversættelse Valgmuligheder : Aktivér oversættelser Hvis ikke, dens ikke blive vist i din fourm
    Fejl:
    Code:
    Oct 18 21:08:07.722231 [WARNING] [pool www] child 525, script '/var/www/htdocs/wizard/forums/showthread.php' executing too slow (10.007477 sec), logging
    Oct 18 21:08:07.722307 [NOTICE] child 525 stopped for tracing
    Oct 18 21:08:07.722316 [NOTICE] about to trace 525
    Oct 18 21:08:07.722427 [ERROR] ptrace(PEEKDATA) failed: Input/output error (5)
    Jeg fortalte dem, at jeg angive flag i konfig. De viser ikke. Jeg har brugt denne software til et år, jeg ved, hvad du skal konfigurere. Hvorfor opretter denne version over 100 sekundær brugergrupper?
    Senest redigeret af vBET; 20-10-1113:01. Årsag: BBCode tilføjet

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk, at flagstater konfiguration ændret i vBET, fordi nye sprog blev tilføjet. Det blev gjort for nogen tid siden, men jeg kender ikke fra hvilken version du opdateret. Også Opdater venligst visningen i browser - det er måske kun browser cachen problem. Prøv at bruge F5 i IE, eller bruge andre browser og kontrollere, hvordan det ser ud. Hvis flag ikke er stadig synlige - Åbn ny tråd til nye spørgsmål. Beskrive det der og os PM adgang detaljer - vi vil kontrollere konfigurationen.

Denne version skaber ikke over 100 grupper. Det opretter 53 grupper - én for hvert sprog. Det anmodede vores brugere. Disse grupper administreres automatisk af vBET. Tak, kan du se statistikker om standard sprogordning, sende stillinger kun til specifikke gruppe, skal du angive meddelelser kun for bestemte grupper... Hvis du har brug for mere info om disse grupper Åbn ny tråd. 1 tråd = 1 problem.

Gå tilbage til spørgsmålet. Beskrevet problem er nye for os så vi Google det ifølge fundne oplysninger dette er relateret til 504 gateway timeout og det er problem med netværkskonfigurationen. Venligst lege med konfigurationen timeout.

Timeouts sker, når du slår vBET fordi vBET venter oversættelse resultater fra oversættelse udbydere. Så dette er den del, vi ikke kan påvirke - Vent vi bare 3rd part resultater. Google oversættelse API v1 er ved at blive lukket snart - de sætte allerede grænser, så det er også muligt at det vil være langsommere.

Også kontrol din konfiguration for Admin CP -> din -> Oversættelse Mulighed -> Forsinkelse mellem oversættelser og Sørg for, det ikke er for høj.

Bruge tippene (især server konfigurationsændringer for timeout), og fortælle behøver du mere hjælp her.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Bemærk, at flagstater konfiguration ændret i vBET, fordi nye sprog blev tilføjet. Det blev gjort for nogen tid siden, men jeg kender ikke fra hvilken version du opdateret. Også Opdater venligst visningen i browser - det er måske kun browser cachen problem. Prøv at bruge F5 i IE, eller bruge andre browser og kontrollere, hvordan det ser ud. Hvis flag ikke er stadig synlige - Åbn ny tråd til nye spørgsmål. Beskrive det der og os PM adgang detaljer - vi vil kontrollere konfigurationen.

Denne version skaber ikke over 100 grupper. Det opretter 53 grupper - én for hvert sprog. Det anmodede vores brugere. Disse grupper administreres automatisk af vBET. Tak, kan du se statistikker om standard sprogordning, sende stillinger kun til specifikke gruppe, skal du angive meddelelser kun for bestemte grupper... Hvis du har brug for mere info om disse grupper Åbn ny tråd. 1 tråd = 1 problem.

Gå tilbage til spørgsmålet. Beskrevet problem er nye for os så vi Google det ifølge fundne oplysninger dette er relateret til 504 gateway timeout og det er problem med netværkskonfigurationen. Venligst lege med konfigurationen timeout.

Timeouts sker, når du slår vBET fordi vBET venter oversættelse resultater fra oversættelse udbydere. Så dette er den del, vi ikke kan påvirke - Vent vi bare 3rd part resultater. Google oversættelse API v1 er ved at blive lukket snart - de sætte allerede grænser, så det er også muligt at det vil være langsommere.

Også kontrol din konfiguration for Admin CP -> din -> Oversættelse Mulighed -> Forsinkelse mellem oversættelser og Sørg for, det ikke er for høj.

Bruge tippene (især server konfigurationsændringer for timeout), og fortælle behøver du mere hjælp her.
    Tak for svaret. Vedrørende grupperne, det oprettet to pr. sprog, jeg har faktisk 100 + nye grupper. Jeg vil undersøge timeouts.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Åbn ny tråd til grupper problem - beskrive det der og PM mig adgang detaljer til dine Admin CP og FTP. Jeg vil kontrollere det og korrigere det. Det bør ikke være som - det bør være 1 gruppe pr. ét sprog. Så er noget galt.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Åbn ny tråd til grupper problem - beskrive det der og PM mig adgang detaljer til dine Admin CP og FTP. Jeg vil kontrollere det og korrigere det. Det bør ikke være som - det bør være 1 gruppe pr. ét sprog. Så er noget galt.
    Jeg endelig fået til geninstallation, jeg brugte version op til download i dag.

Jeg hårdtslående Microsofts grænse næsten øjeblikkeligt. Delvis side oversættelser, mest ikke overhovedet. Microsofttest.php vil være fint et minut og derefter vise "Afproevningsresultat: " TranslateApiException: AppId er over kvoten: ID=3835.V2_Json.Translate.49FC0E39 "meget næste minut. Jeg tilbød kun 7 sprog for oversættelse.

Da dette er en stor bestyrelse, er betaler for Google v2 ikke praktisk. Jeg Antag medmindre nogen finder en anden gratis måde, store websteder er ud af held.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Store at dit problem er væk.

Om betalte tjenester. Vi ved - vi vil gerne have det frie også. I dette øjeblik tester vi nye gratis oversættelse API - Apertium. Det er ikke så hurtige som andre og understøtter mindre sprogkombinationer, men det er gratis. Vi også stadig leder efter andre tjenester. Ikke kun fri. Så har du flere muligheder.
    Overvej venligst ignorerer nogle sider (måske medlem sider, RSS...) - dette kan være hjælpsomme.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Store at dit problem er væk.

Om betalte tjenester. Vi ved - vi vil gerne have det frie også. I dette øjeblik tester vi nye gratis oversættelse API - Apertium. Det er ikke så hurtige som andre og understøtter mindre sprogkombinationer, men det er gratis. Vi også stadig leder efter andre tjenester. Ikke kun fri. Så har du flere muligheder.
    Overvej venligst ignorerer nogle sider (måske medlem sider, RSS...) - dette kan være hjælpsomme.
    Jeg unistalled det, og jeg startede modtager et par db fejl, når du får vist, hvem er online. Der var stadig vbet syntaksen i forespørgslen. Jeg måtte geninstallere for at eliminere DB fejl. Hvordan kan jeg være sikker på at få hele ændringen fjernet?

Hvis gratis tjenester blive rentable, jeg vil sætte det tilbage i. Nu, vil gerne have en ren afinstallere dog.

Thanks

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Efter afinstallerer du kan ikke have nogen vBET kroge arbejder, fordi de er fjernet fra databasen ved vBulletin selv. Det noget forlod derefter det er vBulletin skyld, som er ansvarlig for fjernelse.

Når du afinstallerer vBET, Husk venligst også at deaktivere vBET omdirigering regler fra .htaccess. Også i tilfældet, hvis bruger du vbseo venligst Fjern integration kode (blot upload 2 oprindelige filer). Du kan også fjerne fra server vBET filer, hvis du vil, men dette er ikke nødvendigt.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •