Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Ikke sikker på om den virker ny installation

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Question Ikke sikker på om den virker ny installation

Vi har lidt problemer med vbet lige nu, som det viste sig at arbejde, når først aktiveret, og nu er det lastning for evigt uden oversættelse og til sidst efter lang tid en tom side.

http://www.teenforumz.com/

Jeg har optimeret det som pr optimering FAQ uden held indtil videre. Jeg havde et kig i phpMyAdmin, og det vbenterprise tabeller synes at være fyldt op, men Arent læsning for slutbrugeren lige nu, er det et problem?

Her er vores htaccess der kan være galt, men jeg er usikker på:

Code:
    RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

#RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    #RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Tak for alle tips eller hjælp, der gives.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nogen ideer?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Har du gjort det vBSEO integration?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Af en eller anden grund ser det ud til at have kun cachede visse ting, da der var 21 sider med oversættelser i aftes, og der stadig er, at mange sider, helt sikkert det ville have øget.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Godt vi har netop flyttet til en semi-dedikeret dag, og det fungerer helt fint nu, dont jeg tror det var problemer med hukommelsen på alle, tror jeg det var hærdet php og apache indstillinger, som blev føjet til serveren for at hjælpe med CSF / LFD . Tak for hjælpen

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •