Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Ændringer til API udbydere

Banned
    Tilmeldings dato
    Oktober 2011

Default Ændringer til API udbydere

Så Google begynder at opkræve for oversættelser, og MS fremtidige gebyr struktur er ukendt (hvor længe vil de tilbyde en gratis tjeneste?)

Hvis jeg køber dit produkt, er der nogen forsikring om at jeg vil have oversættelsestjeneste i fremtiden uden at skulle betale et ekstra pr. word gebyr?

Det vil sige, hvis og/i fremtiden, MS stopper deres frie tjenesten, eller du kan ikke finde nogen frie API'er, vil jeg kunne få en restitution på din software?

Tak.

-Andy.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Google oversættelse API v1, som er frie findes kun indtil 1 December 2011.
    Google oversættelse API v2 er allerede tilgængelige og betalt.
    Microsoft oversættelse API vil være frie indtil marts 2012. Det er allerede tilgængelige også som betalt tjeneste så gebyr struktur er tilgængelige.
    Booth fri oversættelse API har allerede lofter.

Vi giver ikke, og vi er ikke i stand til at give nogen sikkerhed for, at du vil have adgang til oversættelse udbydere. Det er på brugersiden passe om det (Opret passende konto på oversættelse udbydere systemer, løn betales tjenesten bruges, at deres Servicebetingelser OK). Vi kan ikke gøre dette for vores brugere. Vi kan ikke også give garantier for 3rd parter. Hvis du vil have sådanne forsikringer venligst anmode om udøvernes oversættelse.

Og besvare din sidste spørgsmål - ikke. Virkelig - hvorfor? Du gør ikke betalt os for oversættelser - du har betalt os for vBET licens, som bruger eksterne udbydere til at give dig oversættelser fra 3rd parter. vBET gør og vil gøre det samme - anmode om oversættelse til oversættelse provider du vælge (fra understøttes) og præsenterer deres resultater. Hvis eksterne udbydere vil ændre noget i deres strategi, vil vBET stadig gøre de samme ting. Så hvorfor du ville selv ønsker fra os restitutionen hvis vi stadig give dig samme ting? -resultater fra oversættelse udbydere.

Ingen af os kender fremtiden - hvis jeg ville, ville personligt jeg skrive denne meddelelse bare gå til nogle lotteri Vores risiko i denne branche er, at vi er afhængige af ekstern oversættelse udbydere API. Vores brugere risiko er, at de afhænger af ekstern oversættelse udbydere terms of service. Ingen vil ændre den. Hvis din værtsudbyder spørger du mere til server hosting du vil kræve tilbagebetaling fra tid du har brugt serveren? Giver mulighed for at være realistisk - du vil det og bruge det og aner ikke hvad bliver i fremtiden (like altid med alt) eller du opholder dig i sengen hele dagen, fordi du ikke ved, hvad der vil ske, når du kommer. Vi er ikke forsikringsselskab, og vi er definitivt ikke fortune-tellers. Vi ved ikke, hvad der vil ske - vores plan at vedtage

Så vil jeg give dem ingen løfter, som ikke kan hold. Når du køber mælk du ikke bede, vil du få fuld refusion, hvis du ikke vil drikke hele mælken (fordi du opdele det, lade det, bryde flasken eller noget andet). Har du vbseo? Du spurgt dem, vil du få fuld refusion hvis vBulletin endelig tilføje SEO links, og du vil kunne har det for gratis i stedet for at betale for en anden mod - hvad kan du gøre det nu. Hvorfor du selv spørge os, om der? Læs licensaftalen omhyggeligt - er det rimelig og realistisk. Samme ting du vil finde i andre software - især når det afhænger af fra 3rd parter.

Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du bare spørge
    Senest redigeret af vBET; 11-10-1119:48.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Jeg læste i google sider at prisfastsættelse for API oversætte service er 20$ /Mb

Jeg har brug for til at evaluere de omkostninger, denne tjeneste vil generere i mit websted.
    Er det en måde at få mængden af i øjeblikket daglige/månedlige oversat indhold med dit produkt allerede installeret og arbejder i World Wide web?

Thanks

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

vBET ikke gjort statistik selv - det har ingen mening da Google oversættelse API v2 gøre det. Også i Google oversættelse API v2 er du i stand til at angive dine egne grænser. V2 er betalt. V1 gratis, men det vil blive lukket December 1st 2011. Microsoft oversættelse API er gratis indtil marts 2012. I øjeblikket støtter vi alle 3 af disse API'er

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •