Så Google begynder at opkræve for oversættelser, og MS fremtidige gebyr struktur er ukendt (hvor længe vil de tilbyde en gratis tjeneste?)
Hvis jeg køber dit produkt, er der nogen forsikring om at jeg vil have oversættelsestjeneste i fremtiden uden at skulle betale et ekstra pr. word gebyr?
Det vil sige, hvis og/i fremtiden, MS stopper deres frie tjenesten, eller du kan ikke finde nogen frie API'er, vil jeg kunne få en restitution på din software?
Tak.
-Andy.

Besvar med citat
Vores risiko i denne branche er, at vi er afhængige af ekstern oversættelse udbydere API. Vores brugere risiko er, at de afhænger af ekstern oversættelse udbydere terms of service. Ingen vil ændre den. Hvis din værtsudbyder spørger du mere til server hosting du vil kræve tilbagebetaling fra tid du har brugt serveren? Giver mulighed for at være realistisk - du vil det og bruge det og aner ikke hvad bliver i fremtiden (like altid med alt) eller du opholder dig i sengen hele dagen, fordi du ikke ved, hvad der vil ske, når du kommer. Vi er ikke forsikringsselskab, og vi er definitivt ikke fortune-tellers. Vi ved ikke, hvad der vil ske - vores plan at vedtage