Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: vBET 3.5.1 ikke retranslating når tilgængelige

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default vBET 3.5.1 ikke retranslating når tilgængelige

Hej, jeg har den seneste version af din jeg synes, at hvis du har nået din grænse for oversættelse eller en oversættelse ikke foreligger, viser det originale sprog, men når oversættelserne er til rådighed igen, det behøver ikke at oversætte indlæg, et eksempel kan findes her VENTER PÅ SKÆRMEN EXCEL VBA / PANTALLA DE ESPERA DA EXCEL VBA den første post er utranslaterede og den næste post fra brugeren er oversat!

Hvis du ønsker at tage et kig pm mig og jeg giver dig brugeradgang som gæster kan kun få vist første indlæg.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Venligst PM adgang detaljer. Vi vil kontrollere det.

Også venligst Bemærk, som blev bebudet i sidste udgivelser dem er ikke optimeret endnu. Dem er betaversioner, som blev udgivet hurtigt, fordi det var vigtigt at reagere hurtigt på forandringer på oversættelse udbydere sider. Lige nu arbejder vi på at optimere den.

Gå tilbage til dit problem - skal jeg se, hvordan det ser ud. Det er virkelig underligt at meddelelse før ikke er oversat og næste en er. Jeg kan her se 3 scenarier:
    -fejl i vBET
    -provideren ikke var tilgængelige, og næste meddelelse blev allerede cachelagret, fordi du har samme tekst i andre tråd
    -udbyder var tilgængelige, da oversættelse startede, meddelelser i forskellige sprog oversættes første (BBkode evalueres på vBulletin niveau) og når vBET starter oversætte resten af siden du nå grænsen, så udbyder blev blokeret. Det det budskab, som er oversat er på forskellige sprog (bruges lang BBkode) det vil være årsagen.

Dette skal du se og kontrollere, hvad der virkelig foregår lige nu kan jeg ikke se hvad der stadig virkelig foregår dér.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hej Michael jeg har pm's du adgang, jeg kan give dem ftp og fuld admin Hvis du har brug for det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

På tidspunktet for oversættelse havde jeg tegn begrænse sæt til 300.000 jeg ned til 100.000 nu, fordi omkostningerne er langt til høj men er villig til at hæve grænsen for enhver test du kræver.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg var der - venligst se PM - jeg har brug for mere info (nøjagtige post og nøjagtige oversættelse - du gav mig link til ikke oversat side).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Forklaringer, der gives i PM

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ifølge oplysninger i PM tråden blev ændret manuelt, og det er nu ikke observerbare. Så - når det sker igen venligst skrive i eksisterende tråd. Jeg vil markere det løst for nu (da vi ikke har problemet nu), og derefter på Genåbn, når du vil finde noget lignende. Også hvis der hvor lang BBCodes derefter sandsynligvis sket hvad jeg beskrev tidligere - lang blev oversat under side generation (BBkode evalueres ved vBulletin) og når vBET begyndte at oversætte genereret siden du nå den grænse og udbyder nægter oversættelse. Jeg kan ikke bekræfte nu - det er teori kun. Vi vil gå tilbage her når du finde lignende tråd.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •