Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: udelukke custom plugins

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Question udelukke custom plugins

Hej,
    Jeg har et spørgsmål om, hvordan du deaktiverer vBet for nogle brugerdefinerede plugins.

For eksempel: Jeg har Facebooks sociale plugin (Sociale Plugins - Facebook udviklere) på min hovedsiden (http://www.xpam.org), fungerer perfekt i min standard (russisk) sprog.
    Når oversat, dette plugin fungerer ikke, og jeg har modtaget denne meddelelse "kunne ikke hente-id'et for den angivne side. Kontroller korrekt href blev vedtaget i".

Mit spørgsmål er: Hvordan at udelukke vBet til at oversætte det?

Jeg har brugt () "Ignorere webadresser"http://www.Facebook.com/) og "Ignorerede ord/sætninger" (facebook) indstillinger af vBet allerede, men det virker ikke.

Tak.
    Senest redigeret af sergarch; 07-10-1119:26.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. "Ignorer webadresser" er god idé her. Måske du angive der forkert værdi. Venligst give mig nøjagtige URL-adresse på din forum siden genereret af dette plugin.

"Ignorerede ord/sætninger" er ikke hvad du behøver her - dette vil gøre "facebook" automatisk uigennemsigtig ved notranslate BBkode i nye meddelelser.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Hej. "Ignorer webadresser" er god idé her. Måske du angive der forkert værdi. Venligst give mig nøjagtige URL-adresse på din forum siden genereret af dette plugin.

"Ignorerede ord/sætninger" er ikke hvad du behøver her - dette vil gøre "facebook" automatisk uigennemsigtig ved notranslate BBkode i nye meddelelser.
    Hej! På min hovedsiden ( Перекрёсток миров ) kan du se facebook plugin (på højre webstedet). Det kalder "Ищите нас на Facebook" (finde os på Facebook - eng.).
    Senest redigeret af sergarch; 27-10-1105:45.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej - ser jeg det nu. Jeg kontrolleret HTML-output, og jeg ser, at Plug-innen bruger JavaScript der. Indstillingen for "Ignorerer URL" vil så ikke arbejde her. Venligst kontakt plugin ejer og spørge ham, hvordan scriptet genkender URL, som sendes til Facebook (jeg formoder, at sidens URL-adresse er sende som id på siden) og hvad de skal gøre i tilfælde af sådanne Kommuniker og hvad betyder det. Vi kender ikke detaljer om, hvordan Plug-innen fungerer. Måske er det kendte problem for plugin. Vi kontrollerede denne fejlmeddelelse i Google, og der er masser af resultater for dette. Så det er spørgsmål, som er fælles. Kontroller der og naturligvis spørge plugin forfatter. Som jeg ser på din HTML-output vBET ændrer ikke script indhold (scripts er ikke oversat i vBET - kan ikke være).

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Tak!

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •