Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 6 123 ... SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 58

Tråd: Hvordan du kan fjerne koden vbet sprog

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Exclamation Hvordan du kan fjerne koden vbet sprog

Jeg afinstalleret vbet men sprogkoden Filhåndtering fjernet [lang = x], etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Lige nu afinstallerer din vil ikke ren BBcode, bemærk at sider på et fremmedsprog vil bo i dette sprog, så du har tabt brugere efter fjernelse din endvidere vil det være meget svært at læse uoversatte indlæg derfor - måske bedre løsning er at slette disse indlæg.
    Men hvis du kun ønsker at slette "[lang = x" osv. Jeg kan kode for dig en robot-Cleaner ved udgangen af ugen

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Hvad jeg har brug for rengøring er de urls ... URL-adressen for tråde, der blev indsendt af en person, der havde et fremmed sprog, der vælges i deres profil er stadig viser [langtitle = x] [/ langtitle] Hvordan løser jeg det?

Jeg sluppet af [lang = x], [/ lang], [notranslate] osv ved hjælp af vb censurere. Jeg har desperat brug for hjælp med URL-adresserne dog...

Her er en:.xxxxx.com/forum/f23/ [langtitle=fr]insigne-vrai-ou-faux-[-langtitle]-5565/

Hvordan komme skidt ud og slå den til:

http://www.XXXXX.com/forum/F23/Dinsi...-ou-Faux-5565/
    Senest redigeret af vBET; 11-10-1100:40. Årsag: BBCode correctoin

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Undskyld, men jeg har brug for at støde denne ...

Også omdirigere den nu overflødige links i Google-indekset til fremmedsprog sider på mit forum?
    Senest redigeret af norku; 05-10-1121:11.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som Radek skrev - vi vil forberede dig robot (PHP script), som vil fjerne alle lang, langtitle og notranslate BBCodes. Dette vil blive gjort og leveret til dig i denne uge.

Hvis du har langtitle i URL betyder det, at langtitle er inkluderet i tråd titel. Du skal blot ændre titlen på tråden og fjerne det. På steder, som er vigtige og kan ikke vente kan du bare ændre det manuelt. Andre steder skal du vente til scriptet.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Hej,

Hvorfor ikke du advare folk om, at koden vbet bb ikke er fjernet, når du afinstallerer? Hvorfor ikke du allerede har værktøjet, hvis du ved, at dette sker? Jeg værdsætter bistanden, men jeg vil kinda fuldt afinstallere og ikke vente til uge mens Google indeks forkert webadresser...

Hvad med redirect til / da, / de, / es osv. tråde, som Google allerede har indekseret?
    Senest redigeret af norku; 05-10-1114:12.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej,

Svar til booth dit spørgsmål er - fordi det var virkelig usædvanligt at fjerne vBET, når det er virkelig behov for og anvendes. Vi havde anmode om sådanne værktøj én gang før, men brugeren besluttede at bo med vBET og bare tuned det korrekt.

Også vi kan ikke gøre dette i afinstallere kode - afinstallere kan ikke være potentielt skadeligt. Hvad du har brug vil kræve database backup i tilfælde af eventuelle problemer.

Også Bemærk venligst at hvis du har deaktiveret vBET derefter Google ikke indekserer forkert URL-adresser, fordi sådanne ikke vises.

For allerede indekseret - bare oprette omdirigering regler, der vil omdirigere alle disse anmodninger tilbage til den oprindelige. Brug denne (angiv test dem):
    Code:
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]
    Tilføj dit forum bibliotek er der. hvis du har problemer bare giv os din din regler, og vi vil sende dig tilbage ændret. Eller med andre ord - de 2 første vBET regler, hvor du skal fjerne vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret =

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Omskrive reglerne fungerer ikke. Når en gamle vbet side kaldes genererer en 404.

Jeg har vb installeret i /forum

. Htaccess er i public_html

PHP Code:
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$[L,QSA

Alle nyheder om BB kode Removal Tool?
    Senest redigeret af norku; 06-10-1109:59.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Forum mappe tilføjet i forkerte sted, kan du bruge denne her:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
    #just comment to see whole 2nd rule
    Men det vel ikke at være i public_html bare i forum mappen. Bedste måde er - bare bruge regler, som du havde før og ændre dem. Hvis du ikke har nogen, så vil vi nødt til at finde rigtige. Brug dette i din forum mappe først. Hvis du ønsker at bruge det i main mappe, så tjek først uden yderligere / forum
    Senest redigeret af vBET; 06-10-1111:43.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Alt fungerede fint med htaccess i / når jeg havde vbet installeret. Ja, jeg forsøgte mine gamle regler først, men de ignoreres. Jeg kan ikke få dine regler til at arbejde i enten /forum eller /. Jeg kunne bare lade tingene være som de er og se Google piloteringsrig 404 efter 404 i webmasterværktøjer men jeg foretrækker en ren omdirigering.

Vil du tage et kig? Jeg kan PM du admin / ftp adgang.
    Senest redigeret af norku; 06-10-1113:32.

Side 1 af 6 123 ... SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •