Ja, venter jeg den seneste udgivelse. Som ifølge Michal er vi til at vente. SÅ jeg håber virkelig, det meget snart vil være tilgængelige som jeg miste flere og flere medlemmer hver dag.
Ja, venter jeg den seneste udgivelse. Som ifølge Michal er vi til at vente. SÅ jeg håber virkelig, det meget snart vil være tilgængelige som jeg miste flere og flere medlemmer hver dag.
Også venligst Bemærk at i Google oversættelse API v2 du kan angive dine grænser selv. Ligesom Radek skrev - nyeste vBET version har løsning for blokerede API af provideren - vi skifte til en anden, og hvis alle grænser er nået prøvedukkens oversætter derefter viser oprindelige tekst. Vi Antag for at frigive i går nye version, men på grund af problemer med internet det blev omlagt (jeg ved er det trivielle, men det var weekend, om tur og cellofan internet fungerede som Antag at). Denne uge vil vi frigiver en anden version, som løser problem med mærkning udbydere som ikke-tilgængelig for ofte. Sidste version varemærker som ikke tilgængelig, når eventuelle fejl kommer fra oversættelsesudbyder. Dette er ikke nødvendigt - vi opdagede, at Microsoft oversættelse API sender forskellige kommunikerer til spørgsmål som "server too busy", "timeout". For sådanne fejl har vi ikke overveje at grænser er nået. Så næste udgivelse vil løse det og overveje er oversættelsesudbyder utilgængelig kun for særlige meddelelser som klart siger, at grænsen nået.
Besvare spørgsmål om betalt Google oversættelse API v2. Gå blot til Admin CP - > vBET - > oversættelse udbydere og du vil finde der beskrivelse Sådan startes med Google oversættelse API v2 (der er hyperlink og forklaring sådan får API key). Husk venligst at v2 er betalt, så du kan overveje at kontrollere grænserne, måske fjerne nogle sprog, og ignorere nogle sider for at gøre det billigere. Priserne styres af Google, så vi ikke kan ændre den.
Har du brug for mere hjælp her?![]()
Jeg håber blot, at jeg vil kunne bruge den nye version med den frie API! Et problem med gå til betalt har ikke men google behov et kreditkort, og jeg bor og arbejder i Kina, og de accepterer ikke nogen kinesiske kreditkort betaling. Så jeg er skruet. Jeg forsøgte at finde ud af, om microsoft betalt API, men kunne ikke finde ud af, hvor gælde for.
De næste udgaver vil stadig støtte Google oversættelse API v1 (så længe den findes) og gratis Microsoft oversættelse API (så længe den findes).
Hvis du har spørgsmål om betalinger for Microsoft oversættelse API Bed venligst her: mtcont@microsoft.com
Ifølge oplysninger, som vi fik fra Microsoft efter 30 marts 2012 vil alle blive tvunget til at bruge betalte version af Microsoft oversættelse API selv, hvis du vil bruge kun 2 millioner frie tegn pr. måned. Det betyder, at Microsoft bliver stadig gratis for denne kvote. Det vil stadig være nødvendigt at bruge Microsoft Azure Marketplace:
Har du brug for mere hjælp her?Oprindeligt indsendt af Mail from Microsoft
![]()
Senest redigeret af vBET; 19-10-11 på 21:18.
Tak for info Michal. Så vil folk uden kreditkort ikke kunne bruge google eller Microsoft. Så derfor vil vBET være til nogen nytte for mig. Dette er virkelig den værste nyheder nogensinde!
Jeg er ikke sikker på om Microsoft betalinger metoder nu. Og naturligvis vi aner ikke, den vil Google tilføjer nye betalingsmetoder - dette er ud af vores indflydelse. Bed Google til flere betalingsmetoder.
Også ifølge oplysningerne fra en af vores brugere: http://www.vbenterprisetranslator.Co...id-MS-API.html
Microsoft har abonnement (ikke ligesom Google som afgifter om flyve) - så det bør være tilgængelige til at betale med mange metoder. Jeg forstår, at Google skal være tilladt at opkræve automatisk. Men Microsoft har netop et abonnement, så det bør være tilladt at betale af enhver metode (forhånd). Venligst check lige det. Vi vil gå der efter næste udgivelse af vBET 4.x. I dette øjeblik kender vi ikke detaljer endnu.
Har du brug for mere hjælp her?![]()
Jeg har blot opgraderet til 4.4.4 og efter 2 minutter jeg har ingen tilgængelige oversættelse udbydere. Nåede grænsen for google og Microsoft. Bot af disse kræver et kreditkort til at gå til betalt API'S, om du gå et abonnement eller ikke. (Microsoft) Så nu vBET er til nogen nytte for mig, og jeg er sikker på, at der er mange forum ejere uden kreditkort, eller der ikke råd betalt oversættelser. Dette er et mareridt!!
Hvis du nåede grænser derefter skal du blot vente, indtil det er tilgængelig igen. Venligst Bemærk, at Microsoft har månedligt og pr. time begrænser, så hvis du ikke nå dine månedlige grænse endnu, vil du har nye oversættelser snart (vBET kontrol hvert 10 minut betyder provider er tilgængelig igen).
Google har for sikker på anden grænse (vi kender ikke hvad).
Bemærk venligst, at Microsoft selv efter marts 2012 vil yde API til fri med månedlige grænsen på 2 millioner tegn (nu er 4). Vi aner ikke vil være det klip eller ikke. I dette øjeblik er det kendt, at der vil være tilgængelige gratis grænse.
Om priser og betalinger metoder - igen kontakt med oversættelse udbydere - hvad du forventer os at gøre ved det?...: /
Vi vil tilføje understøttelse af flere API'er når muligt. Vi har stadig ingen indflydelse på vilkårene for oversættelse til tredjepartsleverandører. Venligst direkte spørgsmål direkte til steder, hvor de kan løses.
Senest redigeret af vBET; 21-10-11 på 03:04.
Jeg beskylder ikke du for denne Michal, jeg ved det ikke er din skyld. Kendsgerningerne er blot, at jeg ikke vil kunne bruge vBET med frie API! Min forum er for stor, og grænserne, der er nået inden for 30 sekunder. Så hvad godt, gør mig? Og jeg kontaktet allerede oversættelse udbydere. Der er ingen anden måde til at betale. SÅ igen, ikke deres skyld, men det gengiver vBET forældede for store fora.(Hvis du ikke har et kreditkort) Og det er en kendsgerning!Om priser og betalinger metoder - igen kontakt med oversættelse udbydere - hvad du forventer os at gøre ved det?...: /
Vi vil tilføje understøttelse af flere API'er når muligt. Vi har stadig ingen indflydelse på vilkårene for oversættelse til tredjepartsleverandører. Venligst direkte spørgsmål direkte til steder, hvor de kan løses.
Så længe du venligst kan bo med vBET - vi søger andre oversættelse udbydere, markedet ændrer hele tiden...
Også - hvis du ikke bruger Google v1 længere sluk cache rengøring. Lad fylde cachen. Jeg ved, du har store forum, men at antage, at du har det cachelagret måske frie grænser vil være tilstrækkeligt til at dække nye meddelelser. Du kan også angive vBET til at ignorere nogle sider, som du mener ikke er vigtigt for oversættelse. For eksempel - ændrer RSS-kanaler sig hele tiden. Måske vil du opgive oversættelser på arkiv... Måske andre steder...
Kort - opfordre vi dig til at overveje, hvordan man stadig bruge vBET med nye begrænsninger stillet oversættelse tredjepartsleverandører. Og igen - vi ønsker at støtte mere.
Behøver du mere hjælp her? Eller kan vi angive spørgsmålet som løst?