Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 24 af 24

Tråd: Tøm oversættelser.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg havde til at deaktivere vBET for nu. Min hele forum gik hele tiden blot i timeout på grund af oversættelser, der ikke kan udføres. Så nu jeg bare vente og håber du kan finde en god løsning. Jeg er et medlem for liv, min ven, og jeg ved, at du vil finde en måde.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I dette øjeblik vi tester ny oversættelse API (se venligst meddelelser). Hvis oversættelser ikke kan gøres bør du alligevel - har navneværdiparametre... Noget er ikke her. Når oversættelse ikke kan udføres, og derefter vBET bør markere udbyder som ikke-tilgængelig og kontrollere det hvert 10 minut gør er det tilgængelig igen. Mellemtiden vises når ingen providere er tilgængelige derefter kun cachelagrede resultater. Så bør ikke enhver timeout ske. Åbn ny tråd til dit problem med timeouts og PM adgang detaljer - vi vil kontrollere, hvad der foregår. Måske får du nogle forskellige fejl note fra provideren, og det er ikke slået af af vBET - der ville forklare hvorfor vBET stadig forsøger at bruge provider. Vi kan kontrollere det kun på sted.

Faktiske løsning løser allerede problemet med nåede grænser. Hvis du har nogle problem kan være forårsaget af nogle fejl. Vi skal kontrollere det at kontrollere - Åbn ny tråd og PM adgang detaljer.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg har aktiveret den nyeste version af VBET i dag for første gang igen. Kan jeg anmoder du fyre til venligst vejledning mig på hvor skal slå fra cache rengøring (som pr. Michals forslag i ovenstående post) også hvilke sider kan jeg sæt ikke at oversætte, og hvordan du gør, i?
    På dette stadium jeg bruger kun den frie Apis fra Microsoft og Apertium, men de er brugt op i ligesom 2 minutter. Så nu skal finde en måde at oversætte kun nye meddelelser. Jeg også forsøger at udarbejde en måde at bruge Googles betalt API, så forhåbentlig når jeg har, i sted jeg kan bruge VBET til sin videst igen. Tak.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Fire deaktivere gæst cache kan du angive begge indstillinger:

AdminCP -> din Cache -> Cache-TTL (Time to Live) -> Cache-TTL (Time to Live): 0
    -Du cache data vil vare evigt

AdminCP -> din Cache -> Cache-TTL (Time to Live) ->Cache rydde strategi: Handicappede

Du kan "ikke transtaling" nogle sider ved at udfylde indstilling):
    AdminCP - > vBET Main - > ignorere webadresser:

Du kan også bruge: <-! VBET_SNTA -> og <-! VBET_ENTA -> Tags. Lige sætte inde i det indhold, du ønsker ikke at blive oversat og sådan - it won't be -Du kan easly adgang skabeloner ved AdminCP - > typografier & skabeloner

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •