Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Er det muligt?

Trådede visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011
    Placering
    http://yuforum.net

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Bemærk venligst, at vBET gør det muligt at bruge flere oversættelse API'er i samme tid. Som jeg skrev før du kan konfigurere for hvert sprog par, hvilken udbyder skal oversætte den. Så selv hvis du ønsker at bruge Google v1, indtil det er lukket, anbefaler vi stadig at bruge den sammen med Microsoft Translation API - for at undgå for hurtig rækkevidde af grænser.
    Jeg er glad for at høre denne mulighed ... sprogpar ...

Hvis jeg har forstået det ret ... Jeg beder dig om at bekræfte følgende løsninger:

I vBET Admin Kontrolpanel muligheder jeg kan gøre dette:

1a) oversætte med Google Translate API v1 ... fra kroatisk sprog til engelsk ...

1b) Oversæt med Microsoft Translate API ... fra engelsk til alle andre 35 + sprog

Uanset om det er bedre ... da Google kun tilgængelig i to måneder .... Ovennævnte løsning ... eller denne ned løsning?

2a) Oversæt med Google Translate API v1 ... fra kroatisk sprog (6 sprog), engelsk, spansk, italiensk, tysk, polsk og fransk

2b) Oversæt med Microsoft Translate API fra engelsk til 5 sprog ... Spansk til 5 sprog ... Italiensk / tysk / polsk / fransk til 5 sprog ...

Jeg har vBSEO 3.6.0 & vBSEO Sitemap Generator ... Uanset om de fremskynde oversættelser eller ej?

Jeg har flere Google Bots dagligt end Bing / MSN Bots ... og jeg tror, det er en anden løsning bedre end den første .... eller måske ikke ... hvad tror du ... Måske den første løsning er bedre, fordi Google stoppe API v1 meget snart?

Tak for dine forslag.
    Senest redigeret af Manual; 01-10-1123:17.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •