Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Er det muligt?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011
    Placering
    http://yuforum.net

Question Er det muligt?

Hej!

Jeg har et par pre-sales spørgsmål ... Jeg har vBulletin 4.0.8 forum ... og jeg er interessant at købe vBET ...

1. Oversætte fra Google Translate API V1 til Microsoft Translate API?

Mit forum er i kroatiske sprog (meget lig serbiske og bosniske sprog).
    Google Translate støtte kroatiske, serbiske og bosniske sprog, men Microsoft Translate API IKKE støtte noget af dette sprog ...

Kan jeg oversætte mit forum med Google Translate API v1 fra kroatisk sprog til engelsk ... og derefter oversætte mit forum fra engelsk til alle andre Microsoft Translate API understøttede sprog?

2. Hvis dette ikke er muligt ... Kan jeg gøre det manuelt fra MySQL databaser ... at oversætte DB data tabel fra engelsk til andre sprog med MS Oversætte API ... Er det muligt med din ?

Eller ... med nogle andre script ... eller ... på anden måde at gøre det?

3. Google Translate API V2 er en meget dyr tjeneste for mig (og sikkert for alle dem, der har et mellemstore og store forum) .. GT_API_v2 ... 1 M tegn = $ 20 ... ?!?!? ...

Jeg har i vb4 DataBase ... kun i tabellen "post" ... i "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 M tegn ...

SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
    Fra post

I andre DB tabeller ... som tabellen "tråd" ... title ... søgeord ... tabellen "tag" ... tabellen "sætning" ... andre vb plugin ...

Lad os sige, at mit forum har i alt 500 millioner tegn ... Google Translate API v2 ... til at oversætte mit forum til kun ét andet sprog ... Det vil koste mig ... (1 M = $ 20) ... 500 M = $ 10,000 dollars

Hvis jeg oversætte mit forum til TOP 20 sprog ... Det vil koste mig ... 20 x 500 M = $ 200,000 dollars

Hvem skal betale så mange penge for det? ... Jeg ved ... JEG VIL IKKE!

Conclussion: Google skal ændre dette til ... 1 M tegn = max $ 1 dollar

Er jeg forkert?

4. Er det muligt at oversætte kun nogle fora ... ikke alle forum og alle fora?

Tak til svar,

Manual
    Senest redigeret af Manual; 30-09-1100:23.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej.

1. I vBET kan du indstille hvilke oversættelse udbyder, du vil bruge til hver oversættelse sprogpar. Stadig vBET ikke understøtter dobbelt oversættelser på dette tidspunkt. Så hvis oversættelsen udbyder ikke er at støtte specifikke sprog, du vil ikke være i stand til at bruge den til at oversætte fra eller til dette sprog.

2. Ikke lige nu. vBET ikke ændringer vBulletin data. Vi bruger vores egen cache og det er alt. vBET indeholder værktøjer - som tilføjer BBkode til allerede eksisterende meddelelser. Men vi har ikke værktøj, som ville ændre de data og et sådant redskab ville være potentielt farligt, fordi du ville miste dit oprindelige indhold.

3. 1M tegn betyder 1 000 000 tegn. Bemærk, at Google API v1 er stadig åben, men de sætter restriktive grænser, som ender meget hurtigt lige nu. Også vBET understøtter Microsoft Oversættelse API, som stadig er gratis og de har også nogle grænser. Hvis du kender nogen anden gratis API, som Terms of Service vil ikke forbyde dens anvendelse i vBET bedes du rette den, og vi vil gerne tilføje understøttelse for det.

Bemærk, at du ikke behøver at tænde for alle understøttede sprog. vBET gør det muligt at konfigurere, hvilke sprog skal være aktiv.

Bemærk venligst, at du skal gå med din konklusion i et andet sted - til Google. Vi er helt enige i, at det ville være bedre hvis Google oversættelse ville være billigere, eller endnu bedre, hvis det ville stadig være gratis. Alligevel er det ikke op til os, og vi kan ikke gøre noget med det. Send venligst din konklusioner til Google - vi håber, at de vil overveje det.

4. vBET gør det muligt at afgøre sider, som skal ignoreres af oversættelsen motor. Du kan bestemme det ved at give en del af URL - hver UURL som indeholder given tekst vil blive ignoreret af vBET.

Hvis du har flere spørgsmål - så spørg bare. Vi indser, at i dette øjeblik at købe vBET ikke er så let beslutning, som den var, før Google får udbetalt.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011
    Placering

Ja ... Du har ret ... Jeg vil gå til Google at skrive denne conclussion ... men Googles mål er ikke fora ... kun en lille til mellemstore CMS websider og blogs ...

Jeg ved, hvad jeg vil gøre ... først ... oversætte alle forum til 50 + sprog ... indtil December 1, 2011 ...

... sekund ... manuelt med MySQL og nogle andre værktøjer ... oversætte mit alle forum til engelsk ... og skifte til MS Oversætter API ... at oversætte til andre 35 sprog ...

Mine medlemmer fra Kroatien, Serbien og Bosnien ... kan stadig bruge Google Translator (gratis service) ... JavaScript på toppen af forummet ... at oversætte forum fra engelsk til EXYU sprog ...

Spørgsmål ...

5. Hvordan Google oversætter mit forum ... vBET sende ord til google ... og modtage oversatte ord og cache ... eller hvordan?

6. Hvor lang tid tager det Google at oversætte hele mit forum til 53 sprog ... en måned ... to måneder ... ?

Hvor meget ord (eller tegn) Google Translate API v1 oversætte per dag?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vær nota, at oversættelsen af Google gratis service oversætter på toppen af forummet af JavaScript ikke vil producere resultater, som vil blive indekseret. Den eneste måde for brugerne at få disse vil være at allerede kender dit forum forstår i hvert fald lidt af det indhold, der er på fremmedsprog for dem og derefter klikke for at oversætte. Det er det problem med denne løsning - folk skal allerede forstå lidt hvad de ser at motivere dem til at klikke oversættelse. De vil ikke finde det oversat i søgemaskinerne. Så i sidste ende - folk, der er interesseret og vil søge efter dit emne i fremmedsprog vil ikke finde dit forum. Derfor er vBET blev skabt - for at ændre det og til at give oversat indhold til dem, hvad ser dit emne.

Bemærk venligst, at vBET gør det muligt at bruge flere oversættelse API'er i samme tid. Som jeg skrev før du kan konfigurere for hvert sprog par, hvilken udbyder skal oversætte den. Så selv hvis du ønsker at bruge Google v1, indtil det er lukket, anbefaler vi stadig at bruge den sammen med Microsoft Translation API - for at undgå for hurtig rækkevidde af grænser.

5. Præcis. Når det er cached vBET bruger cache.

6. Har ingen idé. Det afhænger af dit forum trafik. Hurtigere mennesker / robotter vil gå til din oversat side, jo hurtigere vil det blive cachet. Men du behøver ikke bruge dine egne robotter til det - det er ikke tilladt. Du også nødt til at tilføje her grænser, der synes at være kortere og kortsluttet - Google V1 forbereder sig på at blive lukket.

Også har ingen idé. Som jeg lige skrev, fremgår det, at grænser er mere restriktive, når vi er tættere på lukketid. Venligst se i Google ressourcer til dette svar. Vi ønsker ikke at vildlede nogen ved at give nogle gamle oplysninger.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011
    Placering

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Bemærk venligst, at vBET gør det muligt at bruge flere oversættelse API'er i samme tid. Som jeg skrev før du kan konfigurere for hvert sprog par, hvilken udbyder skal oversætte den. Så selv hvis du ønsker at bruge Google v1, indtil det er lukket, anbefaler vi stadig at bruge den sammen med Microsoft Translation API - for at undgå for hurtig rækkevidde af grænser.
    Jeg er glad for at høre denne mulighed ... sprogpar ...

Hvis jeg har forstået det ret ... Jeg beder dig om at bekræfte følgende løsninger:

I vBET Admin Kontrolpanel muligheder jeg kan gøre dette:

1a) oversætte med Google Translate API v1 ... fra kroatisk sprog til engelsk ...

1b) Oversæt med Microsoft Translate API ... fra engelsk til alle andre 35 + sprog

Uanset om det er bedre ... da Google kun tilgængelig i to måneder .... Ovennævnte løsning ... eller denne ned løsning?

2a) Oversæt med Google Translate API v1 ... fra kroatisk sprog (6 sprog), engelsk, spansk, italiensk, tysk, polsk og fransk

2b) Oversæt med Microsoft Translate API fra engelsk til 5 sprog ... Spansk til 5 sprog ... Italiensk / tysk / polsk / fransk til 5 sprog ...

Jeg har vBSEO 3.6.0 & vBSEO Sitemap Generator ... Uanset om de fremskynde oversættelser eller ej?

Jeg har flere Google Bots dagligt end Bing / MSN Bots ... og jeg tror, det er en anden løsning bedre end den første .... eller måske ikke ... hvad tror du ... Måske den første løsning er bedre, fordi Google stoppe API v1 meget snart?

Tak for dine forslag.
    Senest redigeret af Manual; 01-10-1123:17.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk venligst, at i Admin CP har du muligheder for Google at angive, hvilken version du vil bruge V1 eller V2. Du har også mulighed, som giver dig mulighed for at angive ønsker du kun at bruge Google eller andre udbydere også. Når den er indstillet til at bruge andre udbydere, så som standard, når det er muligt, så Microsoft er brugt. Alligevel kan du omkonfigurere den og sætte oversættelse leverandør for hvert sprog par - denne konfiguration sker i konfigurationsfiler ikke i Admin CP. Det er 53x53 kombinationer, så alt for mange for Admin CP, men stadig let - simpelthen for hvert sprog du har særskilte tabellen i separat konfigurationsfil, hvor du sætter kortlægning - du for eksempel har separat fil for kortlægning fra polsk, og der er bord, hvor nøgler er " til "sprogkoder og værdier er leverandør navne. På denne måde kan du konfigurere din oversættelse udbyder for hvert sprog par. Så ikke alt er lavet af Admin CP, men stadig let at konfigurere.

1a) og 1b) Jeg tror, du ikke forstår - du kan ikke indstille oversættelse flow. vBET ikke understøtter dobbelt oversættelser. Kun en oversættelse pr anmodning. Fra budskab sprog til at anmode om sprog. Du kan ikke have nogen oversættelse i midten. Så ja du kan indstille Google til at oversætte fra kroatisk til engelsk. Og ja, du kan indstilles til at oversætte fra engelsk til andre understøttet af Microsoft af Microsoft (det er nok til at sætte 1 option for dette - gør det muligt at bruge andre udbydere). Alligevel vil det ikke gøre dobbelt oversættelse. Beskeder, der er skrevet på engelsk vil blive oversat af Microsoft. Beskeder, der er skrevet på kroatisk, vil blive oversat af Google (til alle sprog, du er slået til, fordi Microsoft ikke understøtter kroatisk.

2a) og 2b) Jeg forstår virkelig ikke, hvordan disse to muligheder er ekskl. Du har dit forum i kroatiske? - Så du skal bruge Google. Du har dit forum på engelsk - så du kan bruge hvilken du ønsker, Microsoft eller Google. Hvis du har forum på 2 sprog - så bliver du nødt til at vælge, hvilket sprog er standard, markere beskeder i andre sprog (vi har robot for dette - det er i beta fase nu, og vil blive frigivet snart), og så bliver du nødt til at bruge Google for kroatiske og du kan bruge Microsoft for resten. Men alle meddelelser, der ware skrevet på kroatisk vil blive oversat af Google til at alle ønskede oversættelse - Microsoft understøtter ikke dette sprog.

Hvis du har sitemap, og du vil integrere den med vBET, så kan du forvente, at støvler vil gå hurtigere på dine oversatte sider. Stadig, hvis du har meget store trafik og masser af indhold, så skal du være bevidst om grænser for fri API'er. Sandsynligvis vil du nå det meget hurtigt. Booth Google v1 og Microsoft har daglige begrænsninger. I Google v2 du kan indstille den, som du ønsker, da du betaler for det, og grænserne er kun til at styre dine egne udgifter. Så det kan være klogt at tænde første omgang kun 2 sprog - standard + en anden. Og så efter din cache fylder tilføje et efter et nyt sprog. Hvis du virkelig har enorme trafik og masser af indhold til at oversætte, så er det muligt, at du vil nå dine grænser hurtigt selv med kun 2 sprog tændt. Det er ikke op til os - Google var mere brugervenlig før. Nu er de bare skære v1 og sætter grænser ... Men det er noget, hvad du kan checke med levende eller lavet nogle beregninger og antagelser om daglige trafik til nye oversatte sider (efter første oversættelse du allerede har den cached).

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011
    Placering

Jeg synes ... Dette produkt er ikke for mig ... fordi min forum er i kroatisk sprog ... og jeg kan kun bruge Google ...

Jeg betaler ikke for Google Translate API v2 oversættelser ...

Hvis jeg installere dette produkt nu ... Jeg kan kun bruges til 1 December 2011 ... og derefter afinstallere ... kun jeg har fået, er lidt flere besøgende og medlemmer ...

Hvordan kan jeg oversætte forum ... nye stillinger fra kroatisk til andre sprog ... efter Google slukke gratis tranlsation GT API v1?

Svar = ingen måde

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hvis dit forum er lille, skal du være i stand til at bruge den betalte version af Googles API, har jeg netop installeret det, og du kan sætte grænser i Googles API konsol for, hvor mange tegn en dag kan blive oversat, og også hvor mange tegn persecond / pr bruger (Thats det vil sige antallet af tegn per sekund per oversættelse opkald), det har alle overvågningen, du har brug for, så du kan se, hvor mange charatcers du bruger, og hvornår. Så du kan sætte dit forbrug grænse og overvåge, hvordan det går, hvis du kun er interesseret i at få oversat sprog, så du ikke behøver at sætte dit forbrug grænse for højt, jeg i øjeblikket får areound 200.000 besøgende om måneden, for nu er jeg ' har begrænset min bruger til 100.000 tegn, en dag, og jeg er suporting 32 sprog, så thats 2 dollar om dagen, vil jeg overvåge, hvilke sprog der bliver kaldt på mit forum (du kan se dette i Google statistik for din API) og derefter slå flere sprog fra, som ikke bliver kaldt til, kan jeg nødt til at forlænge mit daglige forbrug på grund af mængden af besøg jeg får, men du kan sikkert reducere din yderligere.

Og husk, at Microsoft er ved at tilføje nye sprog hen ad vejen så det er alle gode

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Svar = bruger andre API

Der er måde, der allerede er understøttet i vBET - det er Google v2. Så der er en vej - ikke nogen lyst til at betale, men den måde eksisterer. Selvfølgelig forstår jeg, at du ikke ønsker at bruge betalte API.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •