Hej!
Jeg har et par pre-sales spørgsmål ... Jeg har vBulletin 4.0.8 forum ... og jeg er interessant at købe vBET ...
1. Oversætte fra Google Translate API V1 til Microsoft Translate API?
Mit forum er i kroatiske sprog (meget lig serbiske og bosniske sprog).
Google Translate støtte kroatiske, serbiske og bosniske sprog, men Microsoft Translate API IKKE støtte noget af dette sprog ...
Kan jeg oversætte mit forum med Google Translate API v1 fra kroatisk sprog til engelsk ... og derefter oversætte mit forum fra engelsk til alle andre Microsoft Translate API understøttede sprog?
2. Hvis dette ikke er muligt ... Kan jeg gøre det manuelt fra MySQL databaser ... at oversætte DB data tabel fra engelsk til andre sprog med MS Oversætte API ... Er det muligt med din ?
Eller ... med nogle andre script ... eller ... på anden måde at gøre det?
3. Google Translate API V2 er en meget dyr tjeneste for mig (og sikkert for alle dem, der har et mellemstore og store forum) .. GT_API_v2 ... 1 M tegn = $ 20 ... ?!?!? ...
Jeg har i vb4 DataBase ... kun i tabellen "post" ... i "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 M tegn ...
SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
Fra post
I andre DB tabeller ... som tabellen "tråd" ... title ... søgeord ... tabellen "tag" ... tabellen "sætning" ... andre vb plugin ...
Lad os sige, at mit forum har i alt 500 millioner tegn ... Google Translate API v2 ... til at oversætte mit forum til kun ét andet sprog ... Det vil koste mig ... (1 M = $ 20) ... 500 M = $ 10,000 dollars
Hvis jeg oversætte mit forum til TOP 20 sprog ... Det vil koste mig ... 20 x 500 M = $ 200,000 dollars
Hvem skal betale så mange penge for det? ... Jeg ved ... JEG VIL IKKE!
Conclussion: Google skal ændre dette til ... 1 M tegn = max $ 1 dollar
Er jeg forkert?
4. Er det muligt at oversætte kun nogle fora ... ikke alle forum og alle fora?
Tak til svar,
Manual