Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 17 af 17

Tråd: Afinstaller Problem - MySQL Fejl

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

kan en give en fix, så vi kan afinstallere? thx

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af tsak76 View Post
    maube det har at gøre, at vi har slette alle sekundære brugergrupper, at vbet tilføjer
    Dette er store tip. Denne forespørgsel faktisk udfører under oprydning af yderligere usergroups. Vi ikke var i stand til at reproducere det, fordi vi test vBET - du har ændret vBET, så problemet ikke er endnu en fejl, relateret bare fejlfinding til dine personlige ændringer i vBET. Og det er, hvorfor du har (tomme) i forespørgslen (ingen vBET roller blev fundet og dem Antag findes).

OK, så for at undgå dette problem skal du:
    1. Åbn fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Find:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentar eller fjerne dets hele kroppen - everyting til lukketid} før funktionen vbet_removeGroupFromMembers (Men uden den)
    NOTE: dette tip er ikke afprøvet, og det forudsætter, at du allerede har fjernet din ekstra roller, så du ikke behøver oprydning under fjernelsen.

Fortæl hjalp det

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Desværre vbet er stadig meget ustabil, dette skete til mit websted også og jeg var nødt til at gøre en vb opgradering for at ordne det. Nu ser jeg præcis det samme også her, så dens vbet relaterede

Uploaded med ImageShack.us
    Det er emnet for denne tråd. Åbn ny tråd for nye spørgsmål. Kort - det er sandsynligvis ikke en fejl, og du blot blev blokeret af oversættelsesudbyder. Venligst Åbn ikke mere her - ny tråd, hvis du har brug for støtte på dette område. Som jeg forstår, det ikke er en sag, fordi du er under fjerne vBET.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Dette er store tip. Denne forespørgsel faktisk udfører under oprydning af yderligere usergroups. Vi ikke var i stand til at reproducere det, fordi vi test vBET - du har ændret vBET, så problemet ikke er endnu en fejl, relateret bare fejlfinding til dine personlige ændringer i vBET. Og det er, hvorfor du har (tomme) i forespørgslen (ingen vBET roller blev fundet og dem Antag findes).

OK, så for at undgå dette problem skal du:
    1. Åbn fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Find:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentar eller fjerne dets hele kroppen - everyting til lukketid} før funktionen vbet_removeGroupFromMembers (Men uden den)
    NOTE: dette tip er ikke afprøvet, og det forudsætter, at du allerede har fjernet din ekstra roller, så du ikke behøver oprydning under fjernelsen.

Fortæl hjalp det
    Jeg fjernet det men når forsøger at fjerne.

Fatal fejl: Call to undefined funktion vbet_removeDefaultLanguageGroups() plugin.php(1522): eval () ville kode på linje 14
    Senest redigeret af tsak76; 05-10-1116:53.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg fjernet det men når forsøger at fjerne.

Fatal fejl: Call to undefined funktion vbet_removeDefaultLanguageGroups() plugin.php(1522): eval () ville kode på linje 14
    Du ikke Antag for at fjerne funktionen - kun dens organ (så alt efter funktionens signatur og før lukningen}). Funktionen selv har at bo. Undskyld hvis jeg ikke gøre det klart.
    Senest redigeret af vBET; 06-10-1100:46.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du stadig behøver hjælp her eller sidste svar gør det muligt for at løse problemet?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Intet svar - antages det ikke er løst. Hvis problemet stadig findes lige Skriv venligst her.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •