Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Forslag

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Forslag

Disse er mere som forslag end feature anmodninger, men jeg tror de ville være en velkommen tilføjelse.

1. Jeg kan se, at hvis det samme ord forekommer flere gange på en side, sendes det skal oversættes to gange.
    For eksempel, for to vælger rullemenuerne kan du se dette i webadressen: & q = Vælg & q = Vælg

Den måde at oversættelserne er hentet bør re-arbejdet så, at anmodningen ikke er lavet to gange (i dag, at både Google og Bing API er underlagt strenge begrænsninger og betalinger)

2. Hvis en oversættelse mislykkes, fordi en brugsgrænse er nået, viser den oprindelige tekst i stedet for tomme strenge.

3. Du må ikke fjerne faner og fordybninger fra kildekoden. Det betyder ikke forbedre ydeevnen, og kun gør kilde sværere at ændre eller bygge videre på ved de af os der kan lide at fuske i PHP.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi

1. Ja du har ret i det. Det var ikke spørgsmålet før, og fordi det ikke var almindeligt tilfælde var det endnu bedre for ydeevnen ikke at kontrollere, ser verden er allerede i oversættelse kø. Lige nu kunne det sikkert nogle cents. Vi vil se nærmere på vores algoritme.

2. Dette vil give mindre indflydelse på ydeevnen, men det bør ikke være rigtig synlige. Vi vil opgradere den.

3. Vi ønsker ikke at fremme af kode ændringer - dette fører kun til problemer.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Lyder godt! Jeg er stadig bruger 3.3.3 og for brugerdefinerede integration med ReviewPost og photoplog jeg var nødt til at foretage nogle ændringer til koden ... Jeg har allerede nævnt dette som et andet forslag, selv om.

Et andet forslag:

4. Indstil en CURL timeout på anmodninger om oversættelse. Alt, hvad der tager længere tid end 1 sekund skal formentlig blive dræbt (denne ændring ville gå godt sammen med # 2, selv om du ikke cache den oprindelige tekst).

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •