Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 5 af 5 FirstFørste ... 345
Resultater 41 til 46 af 46

Tråd: Flere fejl - du køre mig gal.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk venligst at din 3.5.0 er i Beta-fase og det er klart beskrevet i download-sektionen:
    Download seneste BETA (ustabil) Version til vBulletin 3.x - din 3.5.0
    Det er klart beskrevet, at denne version er ustabilt - alle bruger BETA-version på sin egen risiko, og han er klar over, at det er ustabilt.

BETA version er normal del af hver software udvikling - vBulletin og andre mods også er udgivet i beta version.

I tilfælde af spørgsmål - bare meddele det til os, så vi kan løse det, og hvis det er afgørende gå tilbage til seneste stabile version, som stadig findes i download sektionen

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Dens et spild af tid alligevel, MS grænsen er 4m chars en måned.

Når jeg aktiveret v2 google jeg brugte 4m tegn i ca 15 min.

Selv hvis jeg ønskede at betale $ 1000 for 50 tegn (max pr måned) fra Google, id bruge dem i dage.

Dette MOD er død, medmindre VBET kan finde en gratis måde for at fortsætte.
    Quote Oprindeligt indsendt af r.dziadusz View Post
    Som jeg sagde, at vi arbejder på ideer, der kunne hjælpe os med at forbedre vores produkt hver dag, er problemet stadig eksisterende?
    Her er hvad jeg tror.

MS grænse er nået allerede.

Så ...

Hvilken løsning er der nu? Jeg har ingen måde at oversætte gør jeg!
    Quote Oprindeligt indsendt af r.dziadusz View Post
    Hvis du er sikker på du er blokeret af google (hvis ikke du kan gøre Tet herfra: http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post1728) Kan du skrive til dem for at reaccess din IP (det er også sagt i indlæg jeg gav dig), hvis du vil bruge ikke "kun google", så først og fremmest Microsoft API du vil nå dine grænser langsommere

Også, skal du huske, at vbet kan ikke ændre Google / MS grænser, lige nu giver vi også Google API v2 for Comercial brugere, men vi søger efter andre måder at oversætte
    Så hvad sker der, når Google slukke v1 API?

Så hvad er løsningen?

Dette er ikke en langsigtet fix, er det.
    Jeg vil gerne dele mine alternativ løsning

Jeg tror, dette mod vil aldrig være død, og vil blive gå fremad på grund af dets grundlæggende potentiale: større vores forum, trafik og indtægter, og så længe vBulletin stadig bruges som første valg til forum software. Der vil altid være løsningen, og du altid ikke være alene

Jeg foreslår igen min anmodning om funktion her:

Manuel redigering andet sprog oversættelse resultat / cache, af admin

dens intet behov motor oversættelse derude på alle (så der ikke bryder nogen TOS eller begrænsning), blot manuelt oversættelse af menneskelige, ubegrænset, sikker, og den bedste oversættelse resultat, Afhængigt af hvor meget personen oversætter abillity. Admin / staff / moderator / medlemmer kan deltage for at hjælpe manuel oversættelse

faktisk da stadig ikke at give denne funktion anmodet sidste år endnu ikke i ovenstående tråd, mig og en af mine medarbejdere allerede gjort dette for nogle indlæg, omkring 20.000 stillinger i nogle måneder er tilføjet manuelt oversætte, dens arbejder sammen med Google Oversæt med posten. Det er ikke perfekt Methode, men jeg er tilfreds nok med det, og alle forstår den oversættelse resultat, indtil funktionen anmodningen ovenstående er givet

Så jeg er bare redigere indlæg, af admin / personale, fordi de kan redigere alle indlæg, og tilføje dette under det oprindelige indlæg, (fjerne mellemrummet efter / notranslate, og / citat) at gøre det arbejde i dit eget indlæg

[Quote]
    Dette er manuel oversætte tekst (eller manuel oversætte information billede)
    [Notranslate]
    Din manual oversætte tekst her
    [/ Notranslate]
    [/ Quote]

Resultatet er som denne

fordi eksperimentet og erfaring indtil nu, mine medarbejdere fik lidt tricks for at gøre den manuelle oversættelsen meget hurtigere, selvom jeg ikke er klar over det før, så ikke noget problem for manuel oversættelse hastighed for mig, hvis denne funktion anmodning kan gives
    Senest redigeret af basketmen; 30-09-1118:48.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Jeg har lige læst hele tråden fra starten og fik også nogle mere info om problemet.

Google Oversæt API v1 forbereder sig på at blive lukket, så de lægger flere restriktioner hvad der ikke er overraskende - det var annonceret måneder siden.

Sletning af hele cachen var ikke smart idé. Du kan klage nu, at det vil være dyrt for dig at GOR oversættelser (som du allerede havde gratis), men det er meningsløst - det er Google Oversæt API v2, der anklager dig ikke os. Venligst punkt din klager til Google. Her kan vi kun sige, at vi bemærket din mening og vi har ingen indflydelse på dette område.

Brug venligst Microsoft tester at afgøre, hvad der er det noget galt med din Microsoft forbindelse. Hvis ikke så send adgang til oplysninger, ligesom Radek spurgte dig før, så vi vil være i stand til at kontrollere, hvad der foregår.

Fortæl du stål brug for hjælp på dette område? Hvis produktet allerede er afinstalleret så vil jeg antage, at der ikke er mere brug for hjælp på dette område - ikke sandt?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Så hvordan du planlægger at servicere nye kunder, Michael?

Hvor er de ling til at oversætte BIG nye fora fra bunden.

Din software er nu ubrugelig, medmindre du vågne op og finde en måde for folk at bruge det.

Helt ærligt jeg er ligeglad, jeg kan tage det eller lade være.

Det er dig, der ikke længere har en virksomhed.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Samme måde som indtil nu. vBET fra starten giver oversættelser fra eksterne oversættelse udbyder. Nu kan vi støtte mange udbydere - så vi servicere vores kunder endnu bedre end før.
    Alle, der bruger vBET er bevidst om ekstern oversættelse udbydere og han ved, at han skal være i stand til at bruge disse tjenester. Det indgår i vBET License - vi er klar over det.

Hvem er de? Og hvorfor er du spørger mig om andre beslutninger? Hvis du spørger mig om tips til sådanne fora her er nogle:
    1. Tilføj til vBET ignoreret sider så mange indhold, som du tror er ikke vigtigt for oversættelser
    2. Brug gratis oversættelse tjenestegrene først
    3. For at undgå at nå gratis oversættelse grænse for hurtigt - grænsen understøttede sprog. Tilføj nye fra tid til anden, når din cache er fuld.
    4. Selv hvis du bruger betalt oversættelser - begrænse understøttede sprog til dem, som du synes er vigtigst for dit forum. Og selv da begrænse det mere - efter tid, kan du tilføje flere sprog hvis du opdager, at omkostningerne er OK for dig.
    5. Hvis du ikke bruger Google Oversæt API v1 - ikke klare din database cache og deaktivere automatisk rengøring, eller i det mindste ændre cache tid til at leve for meget længere (undgå at betale for samme oversættelser)
    6. Undgå oversættelse af SPAM, ved at kontrollere stillinger, indtil de er offentliggjort.

Dem er der flere hints, som kom til mig lige nu.

Vores software gør stadig det samme som før (og endnu bedre), så det er meget nyttigt. Det kan være dyrere, men det er så nyttig, som den var før, og endnu mere, fordi vi tilføje nye funktioner

Har du brug for mere hjælp i denne tråd?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Intet svar - antages at ikke mere hjælp er nødvendig her. I tilfældet hvis det er - Skriv venligst her, vil vi ændre status til åben igen.

Side 5 af 5 FirstFørste ... 345

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •