Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Bare uklart, om de omkostninger og MS API

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
  1. #1
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3

    Default Bare uklart, om de omkostninger og MS API

    Så hvor meget er det egentlig?

    Jeg ser mærkevarer for $ 99
    Jeg har set helt fri for # 135
    Men den måde din indkøbsvogn virker det annoncer begge sammen.

    Er det virkelig over $ 200 for branding gratis. Og jeg vil også gerne mere info på Microsoft-API, og hvordan man kan få en.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Normal licens koster $ 90. Køb denne ene du har alle vBET funktioner.
    Branding Free er ekstra licens, og det er ekstra omkostninger til 135 dollars. Denne licens giver dig mulighed for at fjerne kredit link.
    Hvis du ønsker at have stand licenser, så det kostede, er summen af disse to.

    Microsoft Oversættelse API er allerede understøttet i vBET 4.x (snart vil være i vBET3.x), så du har det at arbejde på dit forum lige efter installation vBET4.x
    Microsoft Oversættelse API understøtter 35 sprog lige nu - for mere info bedes du gå til Microsofts sider.

  3. #3
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3

    Default

    Jeg lagde mærke til, at Microsoft Oversættelse er at gå til en betalt service også på Thew API. Brugerne er kun tilladt en vis mængde af oversatte sider gratis. Hvad sker der, når der max er nået. Er VBet simpelthen holde op med at oversætte eller????

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Vi er nødt til at kontrollere i detaljer oplysninger om betalte Microsoft Oversættelse API, når den starter, begrænsninger og så videre.

    Dybest set - vBET spørg ekstern API til oversættelse. Så du skal være til rådighed for at få oversættelse fra denne API. Hvis API vil give dig noget svar, så vil du have ingen oversættelse - bare tom tekst i sådanne steder. Så vBET ja dybest set, når eksterne API nægter at give dig oversættelse vBET vil ikke give den til dit forum. Bemærk, at i dette øjeblik vBET4.x understøtter 3 oversættelse API:
    - Google Oversæt API v1
    - Google Oversæt API v2
    - Microsoft Oversættelse API

    Så du kan vælge, hvilken du vil bruge. Og du kan bruge betalte man også - vBET konfiguration gør det muligt at indstille kræves nøgle til Google Oversæt API v2.


  5. #5
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011
    Indlæg
    2

    Default

    Korrekt mig hvis jeg tager fejl, men fra hvad jeg læste Google API v2 vil opkræve $ 20/1million oversat tegn. Så det ville betyde, hvis en typisk webside havde 80chars/line, på 66 linier / side, ville det være 5.280 tegn. 1.000.000 / 5.280 = 189pages af oversatte tekst for $ 20. (~ 10cents/page) oprørende, især hvis du har hundredvis af edderkopper kravlende din hjemmeside anmodninger om oversættelser.
    Senest redigeret af adwade; 24-09-1105:30.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •