Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Brugerprofil sprog option "ikke valgt"

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Default Brugerprofil sprog option "ikke valgt"

For brugere, der ikke ønsker at have nogen flag forbundet til hans profil, at muligheden for at få sprogordningen tilbage "ikke valgt" efter nogle posible bruger test valg af sprog.

I øjeblikket dette "unselection" er ikke posible.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Som et alternativ, er der en mulighed for at undgå flag visualisering på profiler uden modificating skabeloner?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja det er ikke muligt, og vi virkelig ikke ønsker at støtte den.

Mest forum ejere ønsker det, så opholdet (det er grunden til disse funktioner findes på alle - vi blev bedt om at gjort det).

Hvad med det - det vil være muligt, men kun for administratoren? Som jeg skrev det meste fora ønsker at tvinge brugerne til at indstille det ikke muligt at frakoble det. Ville det være OK for dig?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Jeg forstår conexion med at tvinge brugerne til at vælge sprog i funktionalitet.

Men i betragtning af, at tosprogede mulighed ikke er til stede i de nuværende produkt, vil vi tidsmæssigt har at gøre med brugere ikke ønsker at vise en eksplicit flag i sin profil.
    Jeg ved, det er et Litle snedig spørgsmål, men vil være vigtigt i vores region.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak for info. Kan du svare på spørgsmålet? Er foreslåede løsning vil være OK for dig?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Nej, det gør det ikke.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så hvordan du ønsker det præcis at arbejde?

Alle lov til at fravælge sit standardsprog. Admin også kan gøre det for brugerne.
    Hvis vi vil tillade brugere at fravælge standardsprog, vil denne være tilgængelig efter at den særlige mulighed for dette - som jeg skrev før mange fora ønsker det stik modsatte af din anmodning (så ønsker at tvinge brugerne til at indstille det ikke muligt at frakoblet det) .

Er denne løsning er OK for dig? Hvis ikke du give nogle mere info end bare uenige Det vil hjælpe os med at bestemme dine behov hurtigere.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Tillade andre forum præferencer på samme tid:
    AdminCP mulighed: Tillad brugere at indstille sproget som "ikke valgt"?

Da det er meget forbundet med den kraft-users-til at besøge profilen valg af sprog, kan du også forbinder med denne indstilling:

-Force brugerne mulighed for at indstille sprog (adminCP)? Ja => "Ikke valgt" valgmulighed ikke tilgængelig
    -Force brugerne mulighed for at indstille sprog (adminCP)? Nej => "Ikke valgt" valgmulighed

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK, så vi vil tilføje nye konfigurationsindstilling, så brugerne vil være til rådighed til at fravælge deres standardsprog. Vi vil tænke over at beskrive det korrekt for administration vil vide, at der ikke er nogen mening at tvinge sætte den og lad dem fravælge det på samme tid.

Måske bliver det endnu nemmere at sige det som ny værdi i at tvinge stedet for at skabe nye parameter i sig selv. Det ville være lettest for administrationen at konfigurere.

Så vi vil gøre det af nye parameter eller ny værdi i eksisterende parameter. Uanset hvad det vil blive gjort. Min egen præference er faktisk 2. Vej - nemmeste at vedligeholde, fordi det automatisk giver ikke mulighed for forkerte konfigurationer.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Jeg er enig måske anden måde er bedst og lige.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •