Hej
Jeg har forum polsk sprog - ezoforum.pl
Jeg vil åbne nye forum på engelsk lagnuage (nyt domæne)
Er det muligt at oversætte database usung vBet og sæt defualt sprog engelsk?
Hej
Jeg har forum polsk sprog - ezoforum.pl
Jeg vil åbne nye forum på engelsk lagnuage (nyt domæne)
Er det muligt at oversætte database usung vBet og sæt defualt sprog engelsk?
Mulige ja. Understøttede nej. Tilladt - no. I hvert fald ikke af Google. Bemærk, at Google Servicevilkår gør det muligt at holde (cache) oversættelser resultater kun op til 15 dage. Også bemærk venligst, at åbne nye forum vil kræve yderligere vBulletin licensen (også vBET - en licenstager er pr én installation).
Hvad er også muligt, og denne gang også tilladt, er brugen af vBET lang BBCode. Så for at ændre i din faktiske forum (eller kopiere) standardsprog til engelsk er du nødt til:
1. Skift vBulletin sprog, så passende udtryk for GUI vil blive brugt
2. Made SQL forespørgsel, som vil wrap alle dine eksisterende indlæg i [lang = pl] BBCode. På denne måde alle faktiske indhold vil blive oversat til forum standardsprog og cachede passende til Google Terms of Service. Bemærk, at det er bedst at gjorde det først på nogle test eksempel - vi er ikke sikker på hvordan det vil opføre sig indpakket sådan måde for børsnoterede tekster.
Anden måde er at bruge nogle andre oversættelse API (vBET understøtter Microsoft Oversættelse API), som gør det muligt at lagre oversættelsen resultater for evigt. Vi har ikke fundet i Microsoft Oversættelse API Servicevilkår eventuelle begrænsninger om caching resultater. Stadig bemærk at:
1. vBET understøtter ikke ændre oprindelige indhold og erstatte den med oversat én. vBET har egen cache og aldrig ændre oprindelige meddelelse
2. Automatisk oversættelse er ikke perfekt - efter vores mening er det bedre at lade oplysninger, den blev oversat automatisk. Og ved hjælp af lang BBCode sådanne oplysninger gives.