Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Sådan redigeres en oversættelse?

Banned
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Sådan redigeres en oversættelse?

Hej der.

Tak for dette plugin, og vi installerede det for en klient og det er virkelig imponerende! Jeg har to spørgsmål, men:

1. Er der en måde at fjerne flaget grafik, men bevare sproget til oversættelse / på valgmenuen? Min klient er partnere er mest i Nord-og Sydamerika og Afrika i stedet for Europa, så flagene er ikke særlig relevant.

2. Når vi post (siger på engelsk), og stillingen er oversat, hvordan kan du redigere oversættelsen, siger, at rette en oversættelsesfejl? Når vi ser på et andet sprog (fx spansk), klikke på Rediger stadig giver det engelske indlæg.

Tak!

Banned
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Opfølgere til # 2: Hvis du redigerer stillingen i de oprindelige sprog, betyder VBET igen oversætte den post?

Og hvis du ikke kan redigere det (i mit eksempel, spansk) oversættelse, men sende et svar i den spanske forum med de rettelser, kan du forhindre * at * svar fra at blive oversat til andre sprog (i dette eksempel, engelsk) ?

Tak!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Yahoraenespanol View Post
    Hej der.

Tak for dette plugin, og vi installerede det for en klient og det er virkelig imponerende! Jeg har to spørgsmål, men:

1. Er der en måde at fjerne flaget grafik, men bevare sproget til oversættelse / på valgmenuen? Min klient er partnere er mest i Nord-og Sydamerika og Afrika i stedet for Europa, så flagene er ikke særlig relevant.

2. Når vi post (siger på engelsk), og stillingen er oversat, hvordan kan du redigere oversættelsen, siger, at rette en oversættelsesfejl? Når vi ser på et andet sprog (fx spansk), klikke på Rediger stadig giver det engelske indlæg.

Tak!
    1. På dette tidspunkt flag generation er hardcodede. Hvis du kun bruger drop-down menu, du kan skifte flag til at tømme billeder (1x1 gennemsigtige pixel), så de ville ikke være synlig. Også du kan altid gå ind i koden og ændre det, men i så fald vil du have til at håndtere dette efter hver opdatering.

2. Det er ikke tilladt at ændre en eventuel oversættelse - det er Google TOS, og vi støtter ikke funktionaliteter, som bryder Googles Terms of Service. Beklager ... Hvis TOS vil ændre sig, vil vi støtte en sådan funktionalitet. På nuværende tidspunkt ville det være at bryde Googles regler.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Yahoraenespanol View Post
    Opfølgere til # 2: Hvis du redigerer stillingen i de oprindelige sprog, betyder VBET igen oversætte den post?

Og hvis du ikke kan redigere det (i mit eksempel, spansk) oversættelse, men sende et svar i den spanske forum med de rettelser, kan du forhindre * at * svar fra at blive oversat til andre sprog (i dette eksempel, engelsk) ?

Tak!

Hvis du sender din meddelelse, kan det altid blive set på alle understøttede sprog. Bemærk venligst, at du altid kan se den oprindelige meddelelse (klik pil ned), og hvis yo søger om oversættelse i samme sprog som post, så kun originale tekst vises markeret, at det ikke var oversat, da det allerede er i dette sprog - du kan også tjekke det

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •