De fora og blogs ud til at virke fint, men CMS artikler er ikke oversætte når du tilføjer en i et fremmed sprog. Tilføjelse af [lang =] [/ lang] tags manuelt, gør ikke en forskel enten.
De fora og blogs ud til at virke fint, men CMS artikler er ikke oversætte når du tilføjer en i et fremmed sprog. Tilføjelse af [lang =] [/ lang] tags manuelt, gør ikke en forskel enten.
Jeg bemærkede også er det ikke muligt at tilføje kommentarer til CMS artikler. Et andet spørgsmål er noget tekst ser ud til at forsvinde, når du ser på andre sprog. Eksempel:Code:http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
Senest redigeret af vBET; 22-01-14 på 10:50. Årsag: BBCode korrektion
Taurus, tak for det forslag, men jeg har ikke så installeret.
Jeg får dette i Firefox Error Console, når de forsøger at tilføje en kommentar:
document.getElementById ("vbet_addbbcodes") er null
Jeg har lige tjekket en af dine CMS artikler, gik til oversat side, og det er oversat godt.
Bemærk venligst, at [Lang] er ikke understøttet til CMS artikler, fordi det har ingen mening - CMS artikler er ikke noget, hvad enhver kan skrive (som indlæg, blogs) - disse artikler er skrevet af meget lille gruppe af mennesker, der bør kende dine forum sprog. Vil du virkelig ønsker dit CMS artikler skrevet på andre sprog? Og jeg mener skrevet - Jeg ved, du vil have slange oversat, og du har det oversat![]()
Faktisk, det er vigtigt for vores CMS at give mulighed for flere sprog. Vi har allerede CMS sektioner med artikler skrevet på forskellige sprog. For eksempel:
SaabWorld - Nederlands
SaabWorld - Français
Vi er er en verden, forum og gerne vil holde de lokale artikler fra forskellige lande på deres eget sprog. Vigtigt for blogs, men også for CMS artikler.
For eksempel bør denne tyske artiklen gå på hjemmesiden som et CMS artikel, men originale tyske tekst bør forblive.
Code:http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
Senest redigeret af vBET; 22-01-14 på 10:51. Årsag: BBCode korrektion
OK så - jeg forstår dine behov. På dette tidspunkt er det ikke understøttet. Vi vil arbejde for at støtte [Lang] også for CMS artikler. Jeg formoder, der var nogle spørgsmål før, og vi forlod det som ikke nødvendigt, men jeg vil tjekke det igen og se hvad der sker der
PS.
Vær åbne nye tråd til din sidste link problem. Jeg ser, at originalen test ikke er inkluderet der. Også beskriv der er det globalt problem, eller bare for blogs, eller bare til netop dette blogindlæg.
Senest redigeret af vBET; 09-08-11 på 18:46.
Det ville være fantastisk at have denne mulighed for CMS artikler. Tak for at kigge ind i det.
Alle tanker om at kommentere problemet for CMS artikler?
Vær stærkt ét spørgsmål pr en tråd. Ellers vil vi blive tabt i diskussionen. Skal du åbne ny tråd for hver spørgsmål. Også beskriv bedre spørgsmål - hvad der mangler ...
Denne tråd handler om at støtte [Lang] i artikler. Beklager ulejligheden - i sidste ende vil det hjælpe os alle![]()
Undskyld, jeg troede de spørgsmål var relateret. Jeg har lige testet igen, og nu kommentarer fungerer fint! Temmelig mærkeligt det bare fast i sig selv, så jeg vil skyde skylden på min bruger fejl ..Ignorer