Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 16

Tråd: / Fora vedlagt domænenavn på tværs af webstedet

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Question / Fora vedlagt domænenavn på tværs af webstedet

vBSEO 3,6
    vBulletin 3.6.8
    vBET 2.3.x
    vBSEO sitemap

Jeg har installeret den gratis version for en test, og jeg har fundet ud af oversættelsen fungerer fint!

Men der er et stort problem for webadresser:

Mit websted er en social networking site (URL xxx.com) integreret med en vBulletin v3.6.8 forum (URL xxx.com / fora).

. Efter installation vBET og foretaget ændringer til forum rod htaccess, mødte jeg et problem - når jeg vælger en oversættelse, kan jeg ikke gå tilbage til xxx.com som alle xxx.com webadresser nu bliver xxx.com / fora.

For eksempel URL xxx.com / index.php? Page = musik nu bliver xxx.com / forum / index.php? Page = musik, og derfor er social networking del af området er helt ødelagt, da alle URL'er bliver omdirigeret til vBulletin fora.

Og det forum URL, som blev xxx.com / fora, ikke bliver xxx.com / forum / fora.

Hvis jeg slukket URL-sporing, ville ovennævnte problem være væk, men den automatiske oversættelse, også stopper, hvilket ikke er hvad jeg vil.

Jeg sætter / fora som Forum mappe parameter i vBET indstillinger, og jeg fulgte instruktion om at ændre. Htaccess for vBSEO brugere.

Hvad er jeg mangler?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette kan være forårsaget af forkert konfiguration. Bemærk venligst, at Forum bibliotek parameter bør KUN anvendes, når dit forum bruger undermappe i URL ' en, når det er ægte undermappe (ikke virtuel - som for eksempel lavet af dyr). Dette er klart beskrevet i parameter beskrivelse.

Så sørg for at du har denne ret. Venligst rense dit Forum bibliotek parameter og tjek hjalp det.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Mit forum URL er xxx.com / fora og det er derfor jeg tilføjet / fora i vBET indstillinger Forum mappe.

Fjernelse af dette hjalp ikke. Efter at have fjernet dette, URL-adressen for forummet, når oversættelsen er valgt, bliver xxx.com / cs / fora (cs er et sprog), hvilket giver et brudt link.

Her er min htaccess i / fora rodbiblioteket.:

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

# RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxx\.com
    # RewriteRule (.*) http://www.xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.xxx\.com$
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?)?)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg misforstået dig, før på grund af denne beskrivelse:
    For eksempel URL xxx.com / index.php? Page = musik nu bliver xxx.com / forum / index.php? Page = musik, og derfor er social networking del af området er helt ødelagt, da alle URL'er bliver omdirigeret til vBulletin fora.
    Nu forstår jeg. Det er alt OK - bare vBET gratis version understøtter ikke oversættelse af eksternt indhold - oversætter eneste forum. URL:? Xxx.com / index.php page = musik er udenfor forum, så det bryder. vBET gratis version oversætter eneste forum indhold. Intet mere.

Fuld vBET udgave oversætter indhold uden forum genereret med vBulletin - du kan se det på vores forum. Se indhold her:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/
    eller her
    http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
    og leg med oversættelse.

Hvis jeg forstår stadig ikke problemet - så send mig eksakte URL side, hvilket gør spørgsmålet.
    Hvis jeg forstår det rigtigt - så er svaret: gratis vBET understøtter ikke oversættelse af indhold uden forum, betalte man støtter sider uden forum genereret med vBulletin motor.

PS.
    I din htaccess regler for vBET er på forkert sted -. Dem, der skal være lige før vbseo regler - ingen andre regler bør være mellem vBET og vbseo regler.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Ja, mine regler er før vBSEO regler.

Jeg vil købe en kommerciel version. Behøver jeg at afinstallere gratis version og installere kommercielle version?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja - hvis du vil installere kommercielle version, så du først nødt til at afinstallere gratis version - det er nok til at afinstallere det Admin CP.

Også bemærk venligst, at. Htaccess regler vil ændre sig.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Hej Jeg har købt kommercielle version, afinstalleret gratis version og installeret kommercielle version 3.x. Oversættelsen virker, men jeg har nøjagtig de samme problemer som med gratis version.

Jeg var nødt til at slukke URL sporing ellers URL bliver xxx.com / forums / fora, når jeg navigerer.

Hertil kommer, at et andet problem eksisterer -. Efter tilføjelse URL regler foran vBSEO regler i htaccess, er vBSEO sitemap link brudt. Jeg fik siden ikke fundet til mit Sitemap webadresse. Fjernelse af alle vBET regler ville gøre sitemap URL arbejde igen, men det er bestemt ikke en løsning.

Er jeg mangler noget?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

At have sitemap kører flytte vBET regler for passende sted. Du simpelthen ikke brak instruktioner - i undervisningen, du har klart beskrevet at sætte vBET regler lige før vbseo.php regler, og du sætter den, før Sitemap regler i stedet. Også skal du være sikker på at du har regler for betalt version - gratis man har forskellige regler. Fjern gamle regler og sætte nye i passende sted + tilføj forum mappe til første 2 regler (lige som beskrevet i vejledningen). Hvis det stadig ikke vil arbejde - så send hele skiftet htaccess fil indhold..

Om / fora / forum - hvad har du sat for Admin CP -> din -> Main -> Forum bibliotek?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Ok tak. Jeg løste det Sitemap brudt link problem. Men .. / forum / fora problemet stadig eksisterer. Og, ja jeg indstille / fora på Admin CP -> vBET -> Main -> Forum mappe. Uden indstilling fora på dette område oversættelsen ville ikke selv arbejde - det ville føre til en ikke-eksisterende side.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Her er min nuværende htaccess fil under xxx.com / fora rod.:

# Kommentar følgende linje (tilføje '#' i begyndelsen)
    # For at deaktivere mod_rewrite funktioner.
    # Bemærk: du stadig nødt til at deaktivere hack i
    # Den vBSEO kontrolpanelet til at stoppe Webadresseomskrivning.
    RewriteEngine On

# Nogle servere kræver Rewritebase direktivet at være
    # Aktiveret (fjerne '#' i begyndelsen for at aktivere)
    # Bemærk venligst: Hvis aktiveret, skal du medtage stien
    # Til din root vB mappe (dvs. RewriteBase / fora /)
    # RewriteBase /

RewriteBase / fora /

RewriteCond% {HTTP_HOST} ^ www \\. Xxx \\. Com $
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Som du kan se, jeg var nødt til at fjerne
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    fra .htaccess til at lave sitemap, URL arbejde. Er det, hvad jeg skulle gøre? Jeg kan ikke huske, jeg har læst overalt din instruktion, at jeg er nødt til at slette valgte reglerne i .htacess-fil til at lave sitemap, URL fortsætte med at arbejde. Ville denne skrue op for mit dyr?
    Senest redigeret af myandy99; 12-08-1100:51. Årsag: Flere spørgsmål om vBSEO og sitemap

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •