Jeg selv ønsker det disse blår funktioner
først:
når jeg ser på flaget på siden for at oversætte, dens url stadig ikke er forbundet med oversat url, så efter klikket sidens URL vil blive omdirigere til Oversat url
Der er væk for at gøre dette oversatte url allerede for hvert sprog ved at bruge ajax eller bare bruge 1 flere forespørgsel til at gøre det i forbindelse med url i dens sprog
andet:
oversætte tekst af ajax i kontrolpanel, så brugeren kan bruge den til at oversætte tekst som ny service som:
Google Oversæt
men kun for tekst og ducuments lignende ord microsoft filer og tekstfiler samt alle understøttede filer
hvis du også giver brugeren mulighed for først at uploade filer og derefter bede om at oversætte så det vil give resultatet bliver det store ud
ved den måde, jeg har brugerdefinerede upload service og gemme filer for mine brugere
det har denne funktioner:
1. Hver bruger kan uploade enhver fil, der har tilladelser i admin kontrolpanel
2.depend om brugergruppe: hvor meget kan brugeren vært, og hvor mange filer
3. ingen kan se andres filer undtagen brugeren give tilladelse til bruger / besøgende ved at sende en e-mail med kode, som en anden bruger skal skrive det til downolad filen, og denne kode bruges kun én gang
4.it bruge filsystem også med evnen til at være over public_html at være mere sikker
nogle andre funktioner
dette system kan fungere, men med lidt bugs blev det fungerer perfekt hos 3,7
hvis du bruger dette system til at aktivere for oversætte støtte dokument ved at google
så brugeren har mulighed for at oversætte dem, ved hjælp af Google Translate tjeneste
bare ved et enkelt klik
det vil være fantastisk tilføjelse også, og jeg kan lave dette produkt - at jeg brugte til min side, og jeg har alle rettigheder, fordi det er skik at arbejde med denne funktion til at være kun for mig "koder og arbejde" - for dit arbejde og websted og u kan bruge den til at tilføje flere funktioner og sælge den vil jeg give dig tilladelserne uden tvivl
hvis du frefer til at diskutere det private med mig jeg sætter pris på, at
tak