Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: vBET Slet - kravle fejl 100,000

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Default vBET Slet - kravle fejl 100,000

Jeg har brugt et år siden i en kort tid vBET3. Min web adresse er: MUHAKEME.NET FORUMU. Da et år, jeg kommer "gennemgangsfejl" fra google. Min muhakeme.net har gennemgangsfejl i mere end et hundrede tusind sider, fordi din produkt-URL. Jeg har fået dårlige punkter fra google og straf nu. Jeg har også skrevet til google support og de sagde, at på grund af de tusindvis af "kravle fejl" i over 100 sider, kunne det ske.

Jeg har slettet det produkt fra min FTP. Nogle gange har jeg ser "Hvem er online" og jeg kan se, at Google søger min gamle oversatte sider.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du kan forny din licens og få seneste version. Bemærk venligst, at forny koster kun $ 30. Du kan forny på din download sektion.

Også bemærk for fremtiden - vi tilbyder dig gratis support. Så bedste idé er at skrive, når du har nogle spørgsmål, i stedet for at tage egne handlinger, som gjorde dig et andet spørgsmål.

Om egentlige spørgsmål - Google søger gamle sider. Vær blot tilføje relevante regel, der vil omdirigere sådanne anmodninger til dit forum hovedsiden. Google vil stoppe på udkig efter et stykke tid (du vil fortælle ham, at disse sider er flyttet).

Giv os eksempler på din ikke eksisterende links - vi vil skrive dig passende regel
    Senest redigeret af vBET; 18-07-1111:58.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Intet svar - betragtes som støtte ikke påkrævet. Skriv venligst her, hvis du stadig brug for støtte i denne sag.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •