Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Har du brug for hjælp skriver en bruger Wiki Page for VBET brug

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2011

Lightbulb Har du brug for hjælp skriver en bruger Wiki Page for VBET brug

Jeg vil oprette en wiki-side
    oversættelse - BLiNC Magazine:: BASE jumping, faldskærmsudspring, og Paragliding

At min brugerne kan læse, som vil hjælpe dem med at forstå, hvordan man bruger VBET.
    De fleste af mine brugere er ikke-teknisk, så den side virkelig være generiske. Men den side skal også oversætte godt, som jeg allerede har 10 + sprog ramte mit site.

For alle dem, der ønsker at hjælpe, kan vi alle deler denne værdifulde ressource.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi

Først - du konfigurere vBET at genkende sprog automatisk. Du vil finde mulighed i vBET optioner i Admin CP. Jeg kan ikke fortælle lige nu, vil det fungere med wiki-indhold - det afhænger ikke passende kroge der bruges, men det vil definitivt arbejde for alle vBulletin nyt indhold (indlæg, blogs, gruppe kommentarer, og så videre).

Når registrering af sprog fungerer - brugere bare skrive på deres eget sprog og vBET (ved hjælp af Google API) passende markerer meddelelsen.

Venligst se også her under artikel om vBET BBCodes: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

ho du bruger vaultwiki for

fantastisk du kan gøre vbet arbejder i vaultwiki sider, er jeg invaliderende vbet i vaultwiki sider, fordi vbet ikke fungerer i vaultwiki sider

kan du dele din htaccess du? så måske vi kan gøre det bedre

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Integration instruktioner til Vault Wiki: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

I tilfælde af eventuelle problemer med integration - så skriv der

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •