Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 af 15

Tråd: Fatal fejl: Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () (ikke lukket endnu)

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som jeg ser der stadig er problem med redeclaring funktion. Jeg kan ikke kontrollere, hvad der præcist sker, men hvis du har foretaget relevante ændringer i vBSEO fil som beskrevet i installationsmanualen, så er den eneste tanke i dette øjeblik jeg har, er, at nogle regel bringer dig tilbage til vbenterprisetranslator_seo.php fil - det bør ikke sker, og Jeg kan ikke se hvordan det er muligt, men uden at kontrollere, jeg har ingen andre ideer lige nu.

Gå til vbenterprisetranslator_seo.php og gjorde samme udgave som for includes / functions_vbseo_createurl.php - så find funktion vbseo_thread_seotitle og indstil, hvis klausulen omkring det. Fortæl mig, hjælper det.

Jeg forstår Deres sikkerhedsproblemer - men stadig du kan gøre forum kopiere - fjerne det meste indhold, og efterlade kun nogle tomme beskeder. Hvad vi har brug for at hjælpe dig er at gå til eksakte konfiguration på præcise server og se hvad der sker og find ud af hvorfor. vBET bliver brugt af mange fora - sådanne ting sker andre steder, så desværre er vi ikke i stand til at give dig svar fra hånden, selv om vi ville være meget glade for at hjælpe dig.

Om Definer Homepage Aliaser - vi har lavet nogle eksperimenter på dette område. Som jeg husker valgte freaks hvis omdirigering er simpelthen lavet til "/", så vi har lavet interne omdirigere til index.php (det er ikke så ved browseren) - definerer dine aliaser ville foretaget omdirigering loop. Vi vil kigge på det igen og se, hvordan man undgå dette, men husk, at du nu er tale om funktionaliteten af andre mod, og vi er ikke ansvarlige for dens adfærd - vi giver plads til at integrere med dyr, men stadig, hvad der sker inde for dyr, det der sker inde for valgte... Tilføjet i TODO-liste, så for at undersøge dette spørgsmål igen. Du skal også forsøge at definere sådanne aliasser i htaccess under din reglerne - så ville det give dig 301 redirect at undgå utætheder og din ville stadig være i stand til at arbejde, da det ville være, før det ikke efter (i dyr, som ville lavet 301 til din anmodning). Men hold venligst på med sådanne eksperimenter, indtil vi lavet din fungerer fint på dit forum.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

hvis jeg foretager ændringer af vbenterprisetranslator_seo.php jeg får en blank side

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I dette øjeblik det eneste, der kommer efter min mening er det, at ved en eller anden måde du har interne omdirigering løkke. Du kommer til at vbenterprisetranslator_seo.php så det går til vBSEO og vBSEO gør interne omdirigere igen for at vbenterprisetranslator_seo.php Jeg ved ikke, gør det virkelig sker, men det er mit gæt, da jeg ikke kan tjekke det. Det ville forklare, hvorfor du havde redeclaring fejl og hvorfor, efter de ændringer, du får blank side nu.

Hvis du har idé hvad der kunne være årsagen til dette (nogle vBSEO konfiguration) bedes du rette det. Ellers skal du gå med installation og integration proceduren endnu en gang - trin for trin. At sikre, at alt er indstillet som det skal være.
    Hvis der efter dette problemet stadig sker, så har vi brug for adgang detaljer for at kunne give vores støtte i denne sag. Hvis ikke til de reelle forum derefter er det eksemplar (kan være uden reel tråde data - vi har brug for din konfiguration).

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Stor tak for at give adgang til forum kopiere. Dine brugere vil være meget glad for at vide, at du har fjernet alle deres data i kopi til redde deres privatliv

Problem løst
    Jeg har tilføjet denne linie til din vbenterprisetranslator_seo.php:
    Code:
    $_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';
    Også bemærk venligst, at du kan indstille den valgte indstilling: Kraft Forum Root som startside? Så du vil ikke have PageRank Lækage på dit eget forum links.

Og her kommer en anden stor nyhed - fremgår det, at efter ændringen i vbenterprisetranslator_seo.php er muligt at bruge dyr option "Definer Homepage Aliaser"- Det er bare nødvendigt at ændre første regel til:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]

Håber at du er meget glad nu

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Virker!

Perfekt, tak

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer