Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 21

Tråd: ¿Hvordan man konfigurere en editor knap for produkt bbcoder?

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Jeg vil nærmere en definition af kodning ændring jeg har brug for, og jeg vil gerne budget, du for det.

Det er ikke kun at undgå oversættelse mellem 2 sprog: Den består af en ny visning konfiguration (ikke oversætte spansk og catalansk) som implicitte mode for forum.

Det bør suppleres med en måde at markere nuværende catalansk indlæg i nogle automatiseret måde (google bundter forespørgsel ¿?), Før du automatisk detektering er genaktiveret.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Jeg indrømmer Java-original-version visningstilstand er ganske velegnet til vores tosprogede sammenhæng.

Jeg havde ikke prøvet det før nu, som jeg om det var kun beregnet for SEO ydeevne.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg ser 2 indlæg, før du beder om hjælp, men i sidste du skrev, at den faktiske løsning er egnet. Så hvis det - har du brug for mere hjælp her, eller det allerede er OK? Id du gør - hvad har du brug for?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Relateret til emnet i denne tråd, jeg stadig tror på en knap i editoren for at automatisere bbcoder indsættelse af medarbejdere ville være dejligt.

Hvad angår min konkrete forum, vil jeg nærmere mine behov som et projekt i en anden tråd.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så kan vi betragte denne ene lukket eller stadig nogle hjælpe her behov for?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Der er mulighed for enkle løsninger på det problem, du har:
    1. Tænd for automatisk registrering af sprog (vBET muligheder i Admin CP) - brugere vil bare skrive beskeder og vBET vil uigennemsigtige det i lang BBCode automatisk
    2. Tvinger brugerne til at sætte deres standard-sprog (også mulighed i vBET) - når brugeren har sat sit standardsprog andet dette forum sproget så vBET automatisk tilføje til redaktør BBkode mulighed (ikke som knap, men som radio-knap - wrap til sprog eller ej) - kan du se, hvordan det virker selv på vores forum - bare indstille dit standard sprog til andet end engelsk (brug User CP).
    Begge muligheder er ikke ideelle til mit behov.
    Jeg havde brug for som medarbejder at have en måde at ændre besked sproglige indpakning på bare et enkelt klik.

Måske dette er ikke fejlfinding, jeg indrømme. Du kan flytte til funktioner forslag, hvis du er enig.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK, men hvad for har du brug for dette? Jeg har brug for at finde ud af, hvad der virkelig er behov. Du har allerede åbnet anden funktion anmodning om at skabe enkle redskab, som vil wrap alle allerede skabt beskeder hensigtsmæssigt i lang BBCode. Så hvis du vil have denne her så alle gamle meddelelser vil være pakket ind. Også hvis automatisk registrering af sprog er slået til, vil alle nye indgående meddelelser skal pakkes korrekt (med undtagelser, hvor Google vil ikke anerkende sproget). Så i så fald hvad for denne knap? Giv os fulde scenario, hvordan du tror det vil komme til at arbejde. Jeg forstår, du vil have knap, men jeg forstår virkelig ikke at det er nødvendigt, og jeg er ikke sikker på er det allerede dækket af din anden funktion anmodning. Især, at du skrev nu, at denne knap er ansat, så jeg forstår nu er det for at korrigere meddelelser, der ikke er indpakket i lang BBCode korrekt. Venligst korrigere mig, hvis jeg har forstået det forkert.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Selv med automatisk detektering aktiveret, vil jeg gerne give brugerne en enkel måde at angive de er skriftfelter på catalansk, som de skriver på både spansk og catalansk i forummet.

Hvis autodetection virker 100% er ikke et must, men jeg synes er en meget enkel anmodning, og er mere alsidig for tosprogede end alternativknappen selector: BBCode / nej bbcode

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK, så. Jeg gik tabt, fordi der i forrige besked, jeg så, at det er for ansatte, der ikke for alle medlemmer. Så jeg var ikke sikker på, hvad for det virkelig skal findes.

Nu forstår jeg (undskyld hvis du har skrevet det før, og var nødt til at gentage det).

Din anmodning det for unikt for netop din forum til at blive inkluderet i officielle udgivelse. Så vi planlægger ikke at medtage den i vBET. Især det med automatisk registrering aktiveret det er virkelig ikke brug for, og så sagde Albert Einstein "ting bør være så enkel som muligt, men ikke enklere". Vi mener, at det at give en sådan knap kun vil forvirre brugere, som vil synes, at de skal til at klikke på det i tilfælde af at skrive på catalansk. Og det sænker anvendelighed forum. Enklere løsninger - gerne bare skrive, hvad du ønsker, og lade systemet bekymrer sig om resten - er bedre for brugere i vores mening.

Men vi kan hjælpe dig til at tilføje sådanne knappen.
    Som jeg skrev allerede det vil være let, hvis du bruger allerede eksisterende funktionalitet og bare ændre udseendet af det. Så vBET allerede ved, hvordan man wrap i lang BBCode, efter yderligere input fra editor. Alt hvad du virkelig har brug for, er at ændre udseendet af det (vi har radio-knappen, du vil bare knap), og inkludere det altid (vi inkluderer i særdeleshed tilstand).
    Så - du allerede ved, hvordan du kan tilføje knappen som viser billedet omfatter i første indlæg. Hvad du også brug for, er at:
    1. indeholde skjult felt:
    Code:
    <input id="vbet_addbbcodes" type="hidden" name="vbet_postInLanguage" value="0">
    2. Medtag simple Java Script, som vil sætte der katalansk kode (ikke testet):
    Code:
     <script language="javascript">
    function vbet_setCatalan(){
    document.getElementById("vbet_addbbcodes").setAttribute("value", "ca");
    return false;
    }
    </script>
    Bemærk venligst, at du kan gjort det mere komplekst at tillade indstille / frakoblet på knappen
    3. Udfør Java Script funktionen, når der klikkes på knappen. Så i din knap tilføje:
    Code:
     onClick="vbet_setCatalan()"
    Hvis du ikke ønsker at gøre mere kompleks funktion (som vil være i stand til også at frakoblet værdi), så kan du bare indstille funktionen krop i onClick attribut, og omfatter ikke java script som funktion overhovedet.
    Også Bemærk, at hvis du ønsker det skal være brugervenligt du vel at tilføre denne knap så knap, så brugeren vil vide, er det allerede tændt eller ej. Det ville være alt meget hurtigere, hvis du ønsker at tilføje der checkbox i stedet for knappen, men med knap det er også muligt at gøre det, bare mere komplekst, hvis du ønsker at gøre det rigtige (så indstilling og frakobling)

Bemærk venligst, at ændringen vil være synlig efter brugeren begår besked - så det vil blive brugt på serversiden.

Hvis du vil have det til at arbejde på browser-side, så behøver du ikke 1. skridt - bare Java Script funktion (knyttet til knappen), som vil tage af id (eller struktur, hvis du ikke kan forudsige redaktør id) editor tekstområdet, og føje til indhold åbning og lukning lang BBCode. I så fald du også behøver ikke at bekymre dig om knap (bruger vil bare se, at det allerede er tilføjet i editor). Bare du bør tjekke det allerede er pakket ind (ikke tekst starte med lang BBCode) og ignorere du klikke på knappen i sådanne tilfælde (for at undgå indpakning flere gange).

Fortæl Har du brug for mere hjælp her. Hvis ja - fortælle hvor især.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2011

Tak!

Meget detaljeret og godt forklaret, tak.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •