Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: problem med Navbar-top placering og vBstyle

  1. #1
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2011
    Indlæg
    20

    Default problem med Navbar-top placering og vBstyle

    Jeg kan ikke uploade et billede af mit problem fordi billedet grænser på din server er super lille. så det holder ikke.

    Men, når jeg vælger NavBar-TOP på min vBstyle, baren med mit brugernavn, profil osv. .. mangler. Dette sker ikke på standard VB stil. Ikke sikker på hvordan man kan opspore, hvad problemet er, men jeg ønskede at sætte dette over Navbar så det er mere synligt.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Det ser ud som om du har nogle fejl i din stil. Hvis standard fungerer fint, betyder det, at vBET fungerer fint.

    Bemærk venligst, at når du har valgt NAVIGATIONSLINJES-TOP, så din tilføjer flag ved hjælp af pluginet Tilføj flag og denne del af koden:
    PHP Code:
    } else if ('nt' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_flagsplace']) {
    vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflags' => $vbenterprisetranslatorflags));
    $vbulletin->templatecache['navbar'] = substr_replace($vbulletin->templatecache['navbar'], ' $vbenterprisetranslatorflags .'17,1);
    } else if ... 
    Det antages, at indholdet af $ VBulletin-> templatecache ['Navbar'] starter med '$ Final_rendered = '.

    Har du brug for mere hjælp her?

  3. #3
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2011
    Indlæg
    20

    Default

    Lad mig se, hvad vBstyles siger om dette.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Ikke noget problem - hvis du har brug for mere hjælp bare skriv

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •