Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: En amatør her

Banned
    Tilmeldings dato
    Jul 2011

Default En amatør her

Hej, jeg er interesseret i at købe vBET. Jeg er kun bekendt med PhpBB og faktisk ikke har vBulletin endnu. Den eneste grund til jeg ville købe vBulletin er for vBET. Der er ikke noget som dette for andre fora er der?

Min interesse for vBET er fordi jeg ønsker mine indlæg på engelsk for at blive oversat til mange sprog og for den oversatte stillinger, der skal permanent. Dette er min forståelse af, hvad der så godt ved vBET sammenlignet. Har jeg ret?

Min største bekymring er spørgsmålet om, hvorvidt forum (og alle sprog) vil blive indekseret af Google og andre søgemaskiner. Jeg er ikke ekspert i alt dette, men har læst at det, dit forum program ser ud til at gøre krænker nogle af Googles regler og derfor kan der være skadelige virkninger på lang sigt. Er det så?

Også, hvis jeg ønsker at købe vBET, tror du en temmelig newbie som mig, der har ikke rigtig brugt vBulletin (kun PhpBB) og ikke ved så meget programmering ville være i stand til at få en simpel vBulletin + vBET op at køre? Jeg ser så mange tekniske spørgsmål, som jeg ikke ønsker at skulle konfrontere - hvis jeg er nødt til at løse dem, kan jeg lige så godt holde op fra starten, fordi jeg ved, jeg vil ikke være i stand til at gøre det.

Også, jeg brug for at få VBSEO?

Thanks.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

På dette tidspunkt vBET arbejder kun på vBulletin.

Hvis du har flere spørgsmål - så bare spørg

Banned
    Tilmeldings dato
    Jul 2011

Hej Michael,

Tak for dit svar. Jeg har et par opfølgende spørgsmål:

1) "Vi har endda automatisk cache renere at bifangsten resultater ikke længere end 15 dage, som Google kræver."

Er de oversatte sider virkelige sider? Jeg er ikke sikker på hvad "cache" betyder, men gør alt dette betyde, at efter 15 dage stillinger vil blive slettet? Eller vil alle de indlæg på forskellige sprog være der for evigt og indekseret i google for evigt?

2) Har der været tilfælde af mennesker, der bruger vBET kører i konflikt med Google og få deres side unindexed eller deres vurderinger af Google, der lider på nogen måde?

Thanks
    Jonathan

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej,

Besvarelse af dine spørgsmål:

). Bemærk venligst, at renere er også fuldt konfigurerbar

Banned
    Tilmeldings dato
    Jul 2011

Tak Michal,

Jeg sætter pris på dine svar. Jeg virkelig ønsker at købe denne og bruge det, men jeg mangler stadig nogle spørgsmål besvaret og nogle forsikringer, fordi jeg vil være udgifter til vBulletin software og også vBET. Hvis det ikke virker ud for en eller anden grund, vil det være spild af $ 300 for mig!

1) Jeg er ikke sikker på præcis, hvordan cachen fungerer. Har jeg ret til at sige, at hver gang en stilling er skrevet i et sprog, er det oversat til andre sprog og er gemt i cachen i min server i 15 dage. Hvad sker der efter det? Oversættelsen er ryddet, og derefter oversatte igen i yderligere 15 dage?

Under al denne tid, ville mine resultater på alle sprog med Google for evigt? Ville disse cache skabelse og cache rengøring påvirke mit indhold bliver indekseret af Google?

2) Kan jeg begrænse antallet af oversættelser vil jeg vBet at oversætte til? Jeg antager, at jo mere oversættelsen, jo mere belastning på serveren?

3) Kan jeg bruge en normal delt hosting af serveren? Ville et normalt delt hosting være OK, eller er vBet kræve yderligere ressourcer (VPS) til programmet til at fungere?

Tak for din hjælp!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej,

Intet problem - bare spørg hvis du har brug for Besvarelse af dit spørgsmål:
    1) NEJ - indlæg der ikke er oversat, når der er skrevet. Indlæg omregnes on demand - når nogen kommer til Oversat tråd side så indlæg er oversat og gå til cachen. Og hvis det er i cache, så er det taget fra cachen. Hvis cache er skyllet. Så er det ikke i cache, så det vil blive oversat og gå til cachen igen. Og så videre

2) Ja - det er fuldt konfigurerbar. For hvert sprog, du har afkrydsningsfelt at se vil det være understøttet - du skal bare fjerne markeringen sprog, du ikke ønsker at støtte på dit forum og gemme indstillinger (ved vBulletin Admin Kontrolpanel - konfigurationsside).

3) Der er ingen 1 svar. Alt afhænger af dit forum størrelse. Hvis du har store forum skal du have VPS / dedikeret server, vil uanset du bruger vBET eller ej. Vi var begyndt på fælles server. Hvor vi havde 4 fora på én konto (2 reelle og 2-test). Efter et stykke tid, hvor fora vokset op, vi var nødt til at flytte. Hvis dit forum vil vokset fra 0then du kan spare nogle penge i starten og starte på fælles servere. Stadig når det vil vokse op, vil du nødt til at flytte, selvom du ikke bruger vBET. Delte servere er ikke til applikationer, som gjorde alt for meget trafik. Ligegyldigt er det forum eller noget andet.

Hvis du har flere spørgsmål - så bare spørg

Banned
    Tilmeldings dato
    Jul 2011

Tak Michal,

Du skrev:
    "NEJ - indlæg der ikke er oversat, når der skrives indlæg er oversat on demand -. Når nogen kommer til Oversat tråd side så indlæg er oversat og gå til cachen."

Jeg er ikke sikker på, jeg forstår det. For eksempel sige, at jeg skriver et indlæg på engelsk og jeg målretter mod nogen, forhåbentlig i et spansk talende land at læse den. Hvis stillingen ikke er oversat first lige væk (eller er de for første gang i det mindste?), Så hvordan er den spanske talende person kommer til at vide, at jeg skrev, at indlæg, hvis det kun er i google på engelsk?

For eksempel kan jeg skriver et indlæg på engelsk, "Maden er god på denne restaurant". Vil det være det samme oversat og indekseret som "La comida es bueno en este restaurante"? Jeg vil ikke have ham til at søge på engelsk eller som vil virke mod hensigten med hvad jeg vil gøre. Jeg vil ikke have ham til at bruge sin begrænsede engelsk, men antage, at han ikke kender engelsk på alle, og søger på hans sprog. Er det, hvad vBet gør, eller tager jeg fejl?

Thanks.

Og er du planlægger at gøre det for andre fora?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det vil ikke være i Google kun på engelsk, fordi Google er kravler dit forum - det betyder, at Google går også til Oversat links. Så vi har behov for oversættelse og siden bliver oversat.

Det er meget simpelt - indhold vil blive oversat første gang, når nogen vil gå til den oversatte side første gang. Det er ligegyldigt, vil det være virkelig person eller Google robotten. Indholdet er cached. Og efter cachen udløber den er skyllet og fyldt igen, når nogen beder om oversættelse af noget, som ikke er cached endnu.

Så når du skriver dit indlæg på engelsk, så vil det blive oversat on demand - når nogen vil bede om oversættelse. Google vil kravle dine sider, så det også vil bede om oversættelse, så det vil blive oversat indhold og indeks din oversat side. Så person, der ikke kender engelsk vil finde din side ved at søge på sit eget sprog så hurtigt, som Google vil indeksere siden.

Ja, vi har planer om at gøres mere generisk redskab, som ville være i stand til at understøtte oversættelser på andre miljøer, men vi stadig har nogle funktioner som vi ønsker at integrere først, før vi åbner ny linje af produktet. Der er ikke nogen frist for dette på dette øjeblik.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •