Hej, jeg er interesseret i at købe vBET. Jeg er kun bekendt med PhpBB og faktisk ikke har vBulletin endnu. Den eneste grund til jeg ville købe vBulletin er for vBET. Der er ikke noget som dette for andre fora er der?
Min interesse for vBET er fordi jeg ønsker mine indlæg på engelsk for at blive oversat til mange sprog og for den oversatte stillinger, der skal permanent. Dette er min forståelse af, hvad der så godt ved vBET sammenlignet. Har jeg ret?
Min største bekymring er spørgsmålet om, hvorvidt forum (og alle sprog) vil blive indekseret af Google og andre søgemaskiner. Jeg er ikke ekspert i alt dette, men har læst at det, dit forum program ser ud til at gøre krænker nogle af Googles regler og derfor kan der være skadelige virkninger på lang sigt. Er det så?
Også, hvis jeg ønsker at købe vBET, tror du en temmelig newbie som mig, der har ikke rigtig brugt vBulletin (kun PhpBB) og ikke ved så meget programmering ville være i stand til at få en simpel vBulletin + vBET op at køre? Jeg ser så mange tekniske spørgsmål, som jeg ikke ønsker at skulle konfrontere - hvis jeg er nødt til at løse dem, kan jeg lige så godt holde op fra starten, fordi jeg ved, jeg vil ikke være i stand til at gøre det.
Også, jeg brug for at få VBSEO?
Thanks.