Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Citerer ikke oversat?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Question Citerer ikke oversat?

Jeg så, at når et medlem, som benytter et andet sprog end standard, og han citerer nogen, så citatet er ikke oversat.

Se dette indlæg:

Windows 7 Temaer: Ultra Mørke ved tono3022

Oplys venligst. Thanks.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja-citat er ikke oversat, og det er rettet. Dette er fordi du kan skrive på fransk og citerer nogen, der skriver på polsk - hans tekst ikke kan behandles som fransk og sende med resten af dit indlæg til oversættelse. Så citerer ignoreres inde i lang BBCode, og citerede tekst skal have sin egen lang bbcode. Og det var det spørgsmålet om dit eksempel - citerede tekst skal sidde inde i sin egen lang bbcode men det var ikke.

Jeg har allerede rettet det på dit forum - når man sammenligner den med version, før du redigerer, vil du se forskellen

Har du brug for mere hjælp her?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

OK stor, tak. Så du rettet det på CreativX rigtigt? Hvordan kan jeg rette det på mine andre forum?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har bare redigeret meddelelsen. Spørgsmålet var, at tekst i anførselstegn vel være i sin egen lang BBCode, men det var ikke. Der er intet at lave. Hvis sådan noget sker, (fordi Google ikke vil anerkende sproget korrekt), og der er ingen passende lang BBCode, så det skal tilføjes manuelt. Det er det.

Har du flere sådanne budskaber?

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •