Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Uoversatte titel i forumhome

  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010
    Indlæg
    256

    Default Uoversatte titel i forumhome

    Hej alle, har jeg bemærket, at i forumhome titlen af tråde der ikke er oversat (hvis man ser nu på Microsoft Office Hjælp - Microsoft Office Diskussion - Excel VBA Programmering - Adgang Programmering rul ned til Introduktioner forum vil du se en, der starter "Hola...." i forumdisplay det viser som "Hej...." hvilket er fint), er det en fejl eller har jeg mssed noget, når du opgraderer eller dyr, eller .htaccess?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Som jeg ser dine titler er oversat. Om dette også ændrer URL mellem oversættelser. Jeg kan se, at på dit forum hovedsiden og i underforum det viser lidt anderledes titel - Jeg formoder det er fordi titel i Forum Home er skåret. Er denne titel er pakket ind i langtitle BBkoder? (Du kan tjekke det ved at gå til avanceret udgave.

  3. #3
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010
    Indlæg
    256

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Som jeg ser dine titler er oversat. Om dette også ændrer URL mellem oversættelser. Jeg kan se, at på dit forum hovedsiden og i underforum det viser lidt anderledes titel - Jeg formoder det er fordi titel i Forum Home er skåret. Er denne titel er pakket ind i langtitle BBkoder? (Du kan tjekke det ved at gå til avanceret udgave.
    Ja, hvis jeg se stillingen i avanceret redigeringstilstand det har denne [langtitle = es] HOLA A Todos [/ langtitle], som du kan se det er ikke en lang titel, så jeg ved ikke hvorfor det skulle blive afkortet, og derefter vise uoversatte ?

  4. #4
    vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    1,000

    Default

    Jeg vil forsøge at gengive det på min test-forum

  5. #5
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010
    Indlæg
    256

    Default

    Ok ser frem til at høre fra dig

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Ja, hvis jeg se stillingen i avanceret redigeringstilstand det har denne HEJ TIL ALLE, som du kan se det er ikke en lang titel, så jeg ved ikke hvorfor det skulle blive afkortet, og derefter vise uoversatte?
    Ok - så som jeg ser det nu, er der ikke noget problem. Det er lang titel herunder BBCode. Så du har det afsløres ved vBulletin (som du kan se at du har prikker dér, så det var afkortet). vBET har særlige kode, som finder titler med cut langtitle - hvis en sådan findes så slutningen af langtitle BBCode er tilføjet og titel er oversat. Det er grunden til, når du er på vores side du ser det som det skal være - at bemærke var skåret så hele titlen blev oversat. Og når du er på forum hovedsiden ser det som sidste indlæg så er det skåret af vBulletin, vBET håndterer det og oversætter skære titel - det er derfor, du har andre oversættelse resultater (noget andet blev oversat). Alt er fint.

    Og som jeg husker det er oversat på dit forum. Jeg var der og så dette - spørgsmålet var, at andre oversættelse resultater var på forum hovedsiden og i sub-forum side.

    Hvis du vil undgå at din titel bliver skåret af vBulletin, så bedes du gå til din Admin CP og konfigurere vBulletin parameter ansvarlig for dette (Sidste Emne titel Største viste karakterer).

    Fortæl hjalp det, og har du brug for en eventuel fremtidig hjælp her
    Senest redigeret af vBET; 29-06-1118:06.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •