Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Meget interesseret i VBET. Et par spørgsmål

  1. #1
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2011
    Indlæg
    1

    Default Meget interesseret i VBET. Et par spørgsmål

    Jeg vil snart være at opgradere til vBulletin 4.1.4. Er den betalte version af VBET arbejde med den nyeste version af vBulletin?

    Jeg har også PhotoPost Classifieds på mit websted. Er den betalte version af VBET arbejde med PhotoPost Classifieds?

    I et par uger vil jeg også tilføje Visichat fra gchats.com til mit site. Kender du, hvis den betalte version af VBET også vil arbejde med Visichat?

    Tak for din tid.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Hej. Ja betalte version af din er, der arbejder med vBulletin 4.1.4. Vi har allerede testet det i vores test-forum (snart vil vi også flyttet vores forum til vBulletin 4). Soms yderligere oplysninger om din og vBulletin 4.1.4 du vil finde her (En af vores kunder spurgt om nye redaktør i vB4.1.4).

    I dette øjeblik kan jeg ikke bekræfte, vil din støtte til oversættelse af sider, der genereres af Photopost Rubrikannoncer eller Visichat. De fleste mods ikke kræver nogen særlig integration og din bare oversætter resultaterne. Stadig i nogle tilfælde, særlig integration er nødvendig. Her kan du finde flere oplysninger om integration af din med andre mods: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Der er en klar instruks hvordan man gør dette for PhotoPost, vi stadig ikke bruge PhotoPost Classifieds, og vi kender ikke dette produkt, så vi kan ikke antage, at det også vil arbejde. Vi kan ikke være ansvarlig for andre mods-kode, og mange mods bryde vBulletin arkitektur (det er grunden til yderligere integration er nødvendigt nogle gange - mest for mods der skaber sine egne sider).
    Vi kan heller ikke bekræfte, at Visichat vil blive oversat. vBET understøtter vBulletin AJAX oversættelse af passende krog - stadig andre mods skal bruge vBulletin arkitektur korrekt (ellers vBulletin vil ikke udføre krogen), og anmodningen skal gå med sprogkode. Så her jeg tror, at nogle særlige integration vil være forpligtet til at understøtte oversættelse. Igen - kan ikke fortælle præcist, fordi vi ikke bruger dette mod og ikke kender det. Stadig bør ikke skabe nogen fejl.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •