Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: vaultwiki integration

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default vaultwiki integration

Dette er særligt integration tilfælde kun for vaultwiki. Dette er kun nødvendigt, fordi vaultwiki ikke er kompatibel med vBulletin i området BBCodes og ændrer API tilføje nye parameter til BBCode parser funktioner. Dette er grunden til normal integration med parsere for vBulletin er ikke i orden og giver advarsler:
    Advarsel: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_code (), kaldes i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 25 og defineret i / hvælving / klasse / bbcode.php on line 1488

Advarsel: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_html (), kaldes i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 28 og defineret i / hvælving / klasse / bbcode.php on line 1506

Advarsel: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_php (), kaldes i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 22 og defineret i / hvælving / klasse / bbcode.php on line 1470
    For at løse det problem, du skal gøre nogle få enkle trin. Du bliver nødt til at gentage det efter hvert vBET opdatering.

Integration trin:
    1. Åbn / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
    2. Find:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_php(&$parser, &$value) { 
    3. Tilføj efter:
    PHP Code:
    if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_php(0$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

4. Find:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_code(&$parser, &$value) { 
    5. Tilføj efter:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_code(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

6. Find:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_html(&$parser, &$value) { 
    7. Tilføj efter:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_html(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

Næste trin er EKSTRA -bruge det kun, hvis du bruger virtuelle mappe, som er omdirigeret af .htaccess til showwiki_proxy.php fil og kun, når du bruger vBET SEO links:
    1. Åbn fil showwiki_proxy.php
    2. Find:
    PHP Code:
    define('VAULT_FRIENDLY_ENTRY'1); 
    3. Tilføj efter:
    PHP Code:
    if ($_REQUEST['language']) {
    $_SERVER['REQUEST_URI'] = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/''/'$_SERVER['REQUEST_URI']);

4. Åbn. Htaccess fil
    5. FØR wiki regler tilføje denne regel:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/YOUR_WIKI_DIRECTORY(.*)?$ YOUR_WIKI_DIRECTORY$2?language=$1 [QSA]
    6. Ændring i reglen YOUR_WIKI_DIRECTORY til din virtuelle wiki mappe (i kabine steder)
    Senest redigeret af vBET; 14-07-1112:53.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg opgraderede bare vbet fra 3.3.6, til 3.5.3

efter det, ikke kan jeg pludselig oprette ny side i vaultwiki, får denne fejlmeddelelse ved at klikke på 'Post nye artikel' knappen:

Fatal fejl: tilladt hukommelsesstørrelse 33554432 byte opbrugt (forsøgte at allokere 131072 byte) i /home/username/public_html/vault/class/revision.php på linje 33
    Nb.
    -Jeg kan ikke oprette vaultwiki nye side og få ovenfor fejlmeddelelse, men jeg er stadig kan redigere vaultwiki meddelelse med intet problem
    -Hvis jeg deaktiveret vbenterprisetranslator produkt, kan jeg oprette nye side i vaultwiki igen
    -jeg allerede prøvet at tilføje denne linje i vault/class/revision.php filen, efter begyndelsen <? php, men stadig samme:
    ini_set('memory_limit','1024M');
    -Jeg bruger vaultwiki 3.0.13
    -Jeg oprette allerede en tråd i vaultwiki forum også https://www.vaultwiki.org/threads/5265/ hvis de kan hjælpe eller give fingerpeg fra de side, så nu er det jeg spørger, om der er nogle hotfix fra din side først om dette. Dette kan hjælpe andre-medlem, der ved hjælp af vbenterprisetranslator mod vaultwiki for

regrads
    Richie

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Du har prøvet at øge du Hukommelsesgrænse til hele din server, bare gøre denne indstillingen globale?

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •