Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Ikke strimler væk no-oversætte tag efter en titel, standardsprog

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2011

Default Ikke strimler væk no-oversætte tag efter en titel, standardsprog

din 4.3.0 synes at håndtag < !--vBET_SNTA--> (minus den plads, selvfølgelig) tag galt for den TITEL-tag i forum hjem.

Hvis jeg bruger den ikke oversætte tag, fane i browseren korrekt angivet en uoversatte tekst for oversatte sprog. Men for forummet standard languge (i hvert fald når det er engelsk) viser de tags i fanen. vBET savner at fratage væk tag.

Firefox 4.0.1 og Opera 11,10

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Venligst - Jeg har brug for URL til tråden eller siden med dette emne
    Thanks

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2011

PM med url sendt

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Er du bruger notranslate tag i tråd titel? Det bør ikke bruges der! Bemærk, at TI du vil beholde titlen ikke er oversat så du skal bruge langtitle med sproglige kode, som ikke eksisterer, i eksempel [langtitle = ikke] (uden mellemrum). Bemærk venligst, at vBulletin ikke støtter tags i titler overhovedet. Vi har gjort stor indsats for at støtte langtitle tag i titel og det er kun tag understøttet i titlen. For pålidelighed og ydeevne vi støtter ikke oversættelse af titel af samme bbcode som for oversættelse - så ved langtitle bbcode.

Fortæl hjalp det. Hvis jeg misforstået noget, så send venligst URL til side, når vi kan se problemet.
    Senest redigeret af vBET; 29-05-1115:01.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2011

Nej, jeg taler ikke om Emne titel. Jeg taler om indpakning vboptions.bbtitle med VBET_SNTA tag i FORUMHOME skabelonen del.

Når man ser på en oversat side, er alt korrekt håndteret, så addon er afgjort læser tag der. Men når jeg ser på vores side med forummet standard sproget, det er korrekt håndteret overalt, men den ene pakket ind i HTML-tag AFSNIT, hvor det ikke strimler væk tag, når det ikke er nødvendigt.

Så hvad jeg forsøger at holde utranslaterede er det forum navn (Option -> Site navn -> Forum navn).

Jeg sender dig en PM med et link.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK, jeg ser det, når du sender linket i PM. To ting:
    1. Det er harmløst, fordi det er bare html kommentar
    2. Vi selvfølgelig vil undersøge det nærmere og rette - søn vil jeg give dig flere detaljer.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Gengivet og løst Løsningen vil blive inkluderet i næste udgave.

For hurtigt fix venligst:
    1. Åbn / includes / vbenterprisetransaltor_functions_hooks.php
    2. Find:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 
    3. Erstat med:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA-->''<!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •