Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Ekstra tilføjet brugergrupper

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Ekstra tilføjet brugergrupper

Hej, har vi virkelig brug for at have 60 (ish) nye brugergrupper?, Det vil være en absolut smerte går igennem hver og en ændring af tilladelser for mine mods og hacks.

Kan vi slippe af med dem?

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Kan du forklare det bedre? brugergrupper? du mener - vBET sprog brugergrupper?.
    Hvad betyder det kød, at brugerne kan ændre vBET indstillinger?

Thanks

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hej Kamil, tak for svaret, når du opgraderer til 3.4.0 for vb3.8.6 jeg konstateret, at hver enkelt sprog har nu sin egen brugergruppe i Admincp> Brugergrupper> brugergruppe manager og de fleste af dem har sekundære brugere, problemet er jeg har nogle ændringer og hacks tilføjet som kræver admins til at indstille tilladelser pr brugergruppe, så nu er jeg nødt til at gå til hver og en for at slukke alle tilladelser.

Det bare synes overkill at sætte hver af brugerne i en sekundær brugergruppe, hvad er meningen med det?

Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

vBET gør brugergrupperne maskinskrevet og brugere er tilføjet til brugergrupper efter efter indstilling hovedsprog (bruger sproget i UserCP).

Code:
    "have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
    Jeg forstår ikke det, kan du forklare det bedre?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har mods eller hacks fra vb.org & nogle tilpassede dem, for eksempel har jeg en der hedder vb post-skabeloner og inden for den brugergruppe indstillinger for hver gruppe skal du angive, om de kan bruge mod, og hvilke særlige dele af MOD er til rådighed for dem , ALLE de nye brugergrupper, der vbet tilføjede har de tilladelser til at aktivere brugen af dette mod, men de bør ikke være tilladt, er jeg næsten færdig med at gå igennem dem alle slukke alle disse tilladelser det har været en reel smerte. Hvorfor har de brug for at blive sat i brugergrupperne i første omgang?

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Her har du dette beskrevet indstilling:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

For det andet - vBET brugergrupper er ikke forbundet med nogen tilladelser, så måske det er din mod fejl, men jeg kan ikke sige med sikkerhed.

Giv mig et navn til en fra din mods og URL til dette mod (skal være gratis) og jeg vil tjekke det på min test-forum (og selvfølgelig - skriv hvordan man kan reproducere det skridt for skridt)

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •