Et eksempel fra en e-mail:
Kære Bart,
rparmar har netop svaret på en tråd du har abonneret på titlen - The FA Limited Club - i Pentax SLR Lens Diskussionsforum for PentaxForums.com. Hvis du ønsker at sende et svar, skal du åbne tråden ved at følge nedenstående link. Du kan ikke besvare denne e-mail.
Denne tråd er placeret på:
FA Limited Club - Side 32 - PentaxForums.com
Her er det budskab, der lige er blevet postet:
<!--START vBET ikke oversat område-->
--- Citat (Oprindeligt af brecklundin) ---
Plus jeg er tvunget til at bruge det, fordi jeg netop afsendt 35ltd ud for en 43ltd ... en helt fantastisk kopi af 35ltd og stadig kunne jeg ikke modstå lokke af mere sølv.
--- Afslutning på citat ---
<!--SLUT din IKKE er OVERSAT OMRÅDE-->jeg kan relatere til det! Jeg byttet min DA35 for en DA12-24, fordi det var vigtigere for mig at have disse brændvidder, der er omfattet. Men jeg holdt FA43. Selvom det er mindre praktisk end den DA35 jeg finder det fylder en speciel niche.
Det er måske ikke den bedste tekniske eksempel på linsen i brug, især med efterbehandling, men jeg kan lide det. (Og det gør de danser.) FA43 slår til igen, hvor FA77 ville have været for tæt på en afgrøde.
Angie Smalis danse Intet Fields
Billede:
http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis danse Intet Fields på Flickr - Photo Sharing!)
Der kan også være andre svar, men du vil ikke modtage flere meddelelser, før du besøger dette forum igen.
Alle de bedste,
PentaxForums.com
Ikke alle e-mails, se sådan ud.
fi en til en post af Eaglerapids ikke vise dette.
Et efter et indlæg fra pcarfan gjorde så godt.
Måske rparmar og pcarfan havde ikke indstillet deres sprog endnu?
Heller ikke I.