Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: komme fejlmeddelelser, efter server opgradering

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default komme fejlmeddelelser, efter server opgradering

hej,

Jeg har lige flyttet min hjemmeside til en ny dedikeret server. tidligere alt virkede fint på min sidste server. efter flytningen til den nye server, får jeg følgende fejlmeddelelse:

Fatal error: Call to undefined funktion iconv () in / home / brugernavn / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 379

der er for SHOWTHREAD sider. for forum sider, samt vbacmps sider og vbcommerce / vbcredits sider, går det bliver tom, når du klikker på et andet flag.

Ved du, hvordan vi kan løse dette problem? virker som en server indstilling, da tingene var i orden nobel, før jeg flyttede til den nye server.

tak
    simit

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja det er server-indstillinger spørgsmål - mere specifikt php problem. Se her hvad der kræves for dette mod til at arbejde:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

Du skal bruge iconv installeret, og det er det, du mangler på din nye server. Du vil nemt finde installationsvejledning søge internettet til: php iconv

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •